Emoties

  • 22 March 2024
  • 8 reacties
  • 76 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

We gaan het hebben over ´emoties´ welke emotie heb jij het vaakst? lach je veel, of ben je vaak boos of niet in de mood? of heb je vaak de slappe lach of misschien het tegen over gestelde huil je veel? en zo heb je er nog een paar die ik kan opnoemen, maar dat laat ik aan jullie over!😄 gooi de comments maar weer vol en laat me weten welke emotie jij het vaakst hebt.


8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

pijn / verdriet

Reputatie 5
Badge +6

angst

Reputatie 7
Badge +7

Stress. Haha, ik heb een best wel stressvol leven en kan niet zo goed omgaan met druk. Ik heb daarom altijd 1 dag in de week vrij gepland (vaak de zondag) waar ik tijd neem voor mezelf. Ik doe dan wat yoga en andere ontspanningsoefeningen om weer helemaal tot mezelf te komen 😊

Reputatie 7
Badge +11

Wisselt. 

Moe (ook vaak levensmoe vanwege bijna iedereen die al meer levenservaring heeft, rijbewijs, etc wat niet bepaald makkelijk voor mij is weggelegd), futloos/eenzaam, af en toe verdrietig, boos (op mezelf omdat ik een people pleaser ben zo nu en dan..), jaloers; wegens het feit dat mijn jongere broer en zus verder in hun leven zijn dan ik en dan ook verdrietig wanneer collega's bijvoorbeeld de aanname doen dat ik al op mezelf woon en alles…

 

Ook raak ik in verband met mijn werk lichtelijk geïrriteerd wanneer er een kind loopt te bleren of heel luid loopt te praten in de bus--

Kan dat kind niks aan doen maar het is zo irritant vóór of na werk.

 

Echt lachen doe ik zelden en minder.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Down to earth best relaxed meestal🙂

Reputatie 6

Meestal spanning/angstig als ik niet precies weet hoe ik iets aan moet pakken, wat de bedoeling is of als ik iets nog niet eerder heb gedaan. Maar ik ben van nature een enthousiast, optimistisch, humoristisch persoon en je kunt gemakkelijk een praatje maken met me. ✨

Reputatie 4
Badge +5

Opgewekt en nieuwsgierig ben ik meestal

Badge

Meestal ga ik zo'n beetje alle kanten uit. Ik heb dagen en weken dat het heel goed gaat en ik echt alles onder controle heb en een aantal dagen later kan dat ineens heel anders zijn. Momenteel voel ik me gewoon heel eenzaam. Ik probeer alles om wat meer uit mijn comfort zone te stappen en mijn sleur te doorbreken, maar van de mensen die ik vraag krijg ik helaas altijd dezelfde reactie.. Daar word ik heel gefrustreerd en verdrietig van.. 

Reageer