Skip to main content

eenzaamheid poëm

• December 16, 2025
  • 4 reacties
  • 91 × bekeken

Eden
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb weinig mensen om mij heen, mensen die is aan mij vragen hoe het gaat. Mensen die interesse hebben in mij. Waarom heb ik zo weinig mensen die om mij geven? Het maakt mij verdrietig. Verdrietig omdat ik niet eenzaam wil zijn. En toch ben ik eenzaam. Ik probeer er alles aan te doen om mensen te leren kennen. Maar niemand lijkt om mij te geven. Ben ik dan wel goed genoeg? Is een vraag die door mijn hoofd heen spookt. Ik heb geen vrienden, er wordt nooit aan mij gevraagd hoe het met mij gaat. Het maakt mij verdrietig. Ik heb zoveel woorden om te delen, maar met niemand om ze te bespreken. Er zit iets mij dwars, ik wil het delen, maar ik weet niet met wie. Ik heb geen vrienden om mij heen. Dus ik prop het op, in mijn hoofd. Het blijft rond gaan, en rond gaan in mijn gedachten. Het blijft net zo lang rondgaan tot ik in tranen uitbarst. Wat moet ik? Ik heb geen vrienden, niemand die aan mij vraagt hoe het gaat. Ik voel me eenzaam... 

4 reacties

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Respect dat je dit op deze manier omschrijft en er zo open over durft te zijn,  als je eens behoefte hebt aan een luisterend oor mag je me altijd een bericht sturen!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 22, 2025

Hoi Eden, Wat een mooi opgeschreven verhaal. Klinkt voor mij ook wel herkenbaar. Als je behoefte hebt om te kletsen of je verhaal kwijt te kunnen kan je mij zeker een berichtje sturen!

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • December 22, 2025

@Eden prachtige poëm over eenzaamheid.

Eden
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Moderator
  • December 24, 2025

Respect dat je dit op deze manier omschrijft en er zo open over durft te zijn,  als je eens behoefte hebt aan een luisterend oor mag je me altijd een bericht sturen!

Dankjewel!!