Eenzaamheid en verlies

  • 16 August 2023
  • 4 reacties
  • 118 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Het is alsof je in de regen staat en het niet op je voelt vallen, een heel vreemd, afstandelijk, verdrietig maar toch herkenbaar gevoel en ervaring, zeker iets dat maar niet weg lijkt te gaan, ook al zie en spreek ik elke dag mensen. Vaak krijg ik van die gevoelens van angst en uitbarstingen van vreugdevolle herinneringen aan vrienden en zou ik willen dat ik terug kon gaan om die tijden opnieuw te beleven. Ik weet dat er altijd een nieuwe dag is en nieuwe kansen, maar het feit blijft dat ik niet terug kan naar de tijden dat ik me niet eenzaam voelde, naar de tijden dat ik me geliefd voelde door mensen.

 

Drie maanden geleden had ik de zeer pijnlijke ervaring van het verlies van mijn vader, dat graveerde deze gevoelens van eenzaamheid nog meer. De enige vriend die ik sinds het begin van mijn leven had, is er nu niet meer en ik zal hem nooit meer kunnen zien of spreken...


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Gecondoleerd met het verlies van je vader

Reputatie 7
Badge +7

Hi Plutonium,

Allereerst wil ik je condoleren met het verlies van je vader. Dat lijkt me heel heftig en ik kan me goed voorstellen dat het gevoelens van eenzaamheid nog meer versterkt. Ook jammer van de vriend die je niet meer gaat spreken. Je mag mij altijd een privé bericht sturen of komen kletsen in onze discord server. 

Reputatie 4
Badge +4

Echt heel veel sterkte toegewenst! Wat verschrikkelijk om mee te moeten maken!

Reputatie 3
Badge +4

 Hoi wat naar voor je!  Ik kan er over meepraten! want ik heb ook  onlangs een familielid.  verloren!  Veel sterkte gewenst!    Je mag me. altijd een berichtje sturen als je er over  wilt praten als je wil  groetjes jonas.