Ik zit op de bank. Ik verveel me, wat ga ik doen? Ik weet het niet... Ik voel me eenzaam. Laat ik gaan knutselen, maar wat? Ik ga naar Pinterest, ik zie allemaal leuke dingen die ik kan knutselen, die je aan andere mensen kan geven. Maar aan wie kan ik dat geven? Vraag ik mezelf af. Ik weet het niet. Ik voel me eenzaam. Laat ik maar gaan wandelen dan? Denk ik bij mezelf, ik pak mijn hond, doe de riem om en ik ga wandelen. Terwijl ik wandel zit ik in mijn gedachten, gedachten die niet leuk zijn. Ik wil het delen, maar met wie? Ik weet het niet, ik voel me eenzaam. Ik kom weer thuis en ik ga op de bank zitten, scrollend op tiktok kom ik video's tegen waarom ik heel hard moet lachen. k wil het delen met mensen, want het is echt mega grappig! maar, met wie? Ik weet het niet. Ik voel me eenzaam. Ik ga maar weer van tiktok af, want mijn gedachten worden er niet beter op. Wat kan ik dan doen? Ik wil praten met mensen, mensen appen. Maar wie? Ik weet het niet, ik voel me eenzaam... Ik heb mensen om mij heen, die ik heel soms, spreek. Maar goede vrienden? Nee die heb ik niet. Ik sta bij niemand op nummer 1, niemand kiest voor mij. Waarom? Ik weet het niet... Ik voel me eenzaam. Ik heb vaak vrienden gehad, vaak voor een paar maanden, vervolgens vinden ze leukere mensen en laten ze me keihard vallen. Elke keer. Opnieuw, en opnieuw. Wat doe ik verkeerd? Ik weet het niet. Ik voel mij eenzaam. Ik voel me eenzaam, ik heb geen vrienden en dat doet mij pijn. Wat moet ik met mijn leven? Dat weet ik niet. Ik voel me eenzaam. Ah volgende week heb ik een afspraak! Eindelijk, praten met iemand. Maar, nu moet ik de tijd uit zitten tot die afspraak, dat is wat ik doe. Tijd uitzitten. Ik voel mij eenzaam en ik wil dat het stopt. Maar ik weet niet hoe. Ik voel me eenzaam...
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.