Eenzaam en alleen voelen, zoek sociale contacten

  • 21 July 2023
  • 2 reacties
  • 89 × bekeken

Reputatie 5
Badge +7

 

Ik zou graag meer contacten willen om de eenzaamheid wat dragelijker te maken, met name in het weekend. Ik merk dat iedereen uit mijn contactenkring offline beschikbaar is, net wanneer ik dus  (weekend algemeen praatje wil. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Nasim :) 

 

Als ik kijk hoe actief je bent op de community en discord heb ik er zeker vertrouwen in dat het je gaat lukken om mensen te vinden waar je conectie mee hebt en waar je het wekeend  wat mee kan ondernemen. 

 

Miscchien helpt het om   je iets uitgebreider voor te stellen zodat mensen die de zelfde intresses delen kunnen reageren. 

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik snap dit vanuit een persoonlijk oogpunt goed @Nasim, wat je hier benoemd. 

Heb er zelf voornamelijk in de vakantie, zoals nu op sommige momenten last van.

Ik gun het je echt dat je hopelijk binnenkort meer contact opdoet en meer connecties weet te maken met mensen.

Uitgebreider voorstellen zoals hierboven is benoemd kan inderdaad helpen maar het ligt er maar net aan in hoeverre het raakvlakken heeft met de ander, helaas. 

Iets wat ik zou willen toevoegen als community lid zijnde aan de eerder genoemde tip:

Misschien is het ook leuk om met mensen in contact te komen die juist hele andere interesses hebben, wellicht ontdek je iets nieuws en doe je eventueel een nieuwe hobby op?