eenzaam, depressief

  • 21 February 2024
  • 2 reacties
  • 281 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Enthusiast
  • 4 reacties

Hoii ik ben Jessie, 18 jaar en voel me al n hele tijd alleen. T komt deels ook door mezelf ig, ga niet meer naar school, geen opleiding of werk. Ik voel me erg depressief en heb last van angst, maar ik merk wel soms dat k gwn behoefde heb aan vrienden, gwn iemand om mee af te spreken afentoe, jointje roken ofz (hoeft niet als je niet rookt ofc), muziek luisteren etc. Ik luister vooral naar Nirvana, Deftones, Metallica, Alice In Chains , maar luister ook wel naar mainstream artiesten zoals Mac DeMarco en Lana Del Rey. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hey Jessie, 

jammer om te horen dat je je zo alleen voelt, ik zit gedeeltelijk met dat gevoel nu, maar op me 18e zat ik ook in dezelfde spiraal als bij jou met werk/opleiding en geen vrienden te hebben. Ik woonde ook meer in een gehucht 🤭 dus vrienden maken ging al moeilijker, ik kwam zelfs zo weinig buiten dat ik niet eens meer boodschappen durfde te doen, weet niet of jij hetzelfde hebt gehad hiermee maar ik snap je angsten. Ik ben niet woonachtend in de buurt maar geen afstand is te groot maar voor nu als je de behoefte hebt kan je gerust een berichtje sturen, ben een open boek. kan ook op discord, want zit je ook al in de join us server? Zou misschien ook makkelijker maken met vrienden te maken die wellicht dichter in de buurt wonen

Reputatie 1
Badge +1

Hey Jessie,

Wat naar dat je die gevoelens hebt. Ik heb hier in het verleden ook voor een lange tijd last van gehad. Door therapie heb ik handvaten gekregen waardoor ik beter weet hoe ik hiermee om kan gaan. Praten helpt.

Je zegt dat je al een hele tijd rondloopt met negatieve gevoelens. Is het misschien een idee om hiermee naar de huisarts te gaan? Misschien dat zij je kunnen doorverwijzen naar een therapeut of psycholoog. (Dit wordt vaak vergoed door de verzekering) 

Voor nu wil ik zeggen dat je gedachten alleen maar gedachten zijn, en jij niet je gedachten bent. 

Ik hoop dat je je beter gaat voelen. Als je wilt kletsen ben je welkom om mij te berichten.

Groetjes!