Skip to main content

Eenzaam

• October 19, 2025
  • 7 reacties
  • 184 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik voel me heel eenzaam en heb door mijn mentale gezondheid geen werk of school meer maar ik mis heel erg de structuur in de dagen en gewoon mensen om me heen hebben 

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • October 19, 2025

Hey Faye,

Wat goed dat je aangeeft waarmee je struggled. Als je het leuk vind kunnen we altijd kletsen mocht je dit leuk vinden. Je kunt mij gerust een privé berichtje sturen en dan kunnen we even praten. 

Mocht je hiervoor open staan dan kun je altijd bij mij terecht.

Groetjessss

Danishavl
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • October 19, 2025

Hoi Faye, wat rot dat je je zo voelt! Als je zou willen sta ik ook open om gezellig samen met je te kletsen of vrienden te worden?

Lucario
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • October 20, 2025

Hoi Faye,

Wat vervelend voor je. je mag privebericht sturen naar mij.

Groetjes,

Forum|alt.badge.img+3

Hey Faye,

Wat enorm herkenbaar om te lezen. Waar denk je dat het door komt? 

Gr.

Pat
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • October 20, 2025

Hoi Faye,

vervelend om te lezen dat je je zo voelt. Als je Behoefte hebt aan een luisterend oor of gewoon gezellig wil met mag je altijd een bericht sturen! :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • October 20, 2025

Hoi Faye, 

Ik snap helemaal hoe lastig dit kan zijn en wat rot dat je je zo voelt. Ik ben zelf werkeloos (niet door mentale redenen, maar omdat er in mijn branche zowat geen banen zijn) dus ik snap volkomen met jouw punt dat alle dagen hetzelfde worden en dat je het mist om onder de mensen te zijn. Je kan mij altijd een privé bericht sturen om hierover te kletsen. 

Julien_2003
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 20, 2025

hi faye, wat vervelend om dit te horen! Als je je ei kwijt wilt, mag je me altijd een berichtje sturen

ik ben zelf ook vrij alleen en zoek ook mensen om me te kunnen lachen.