eenzaam

  • 2 October 2023
  • 1 reactie
  • 141 × bekeken

Badge +2

Hi ik ben Yara

ik ben 16,5. 

ik zal mijn verhaal een beetje vertellen.

ik heb nooit echt vrienden gehad en ik vind het heel erg moeilijk om die te maken.

Ik ga niet meer volledig naar school. En op school vind ik geen aansluiting.
Ik vind het heel spannend maar dit is toch een beetje de manier waarop ik het wil proberen

ik heb vanaf mijn 12de tot 15,5de in een relatie gezeten met een 23 jaar oude man. Ik sloot me af van de rest van de wereld en hij was mijn enige vriend. Daarom weet ik ook niet echt hoe het is om gewoon vrienden te zijn.

Sinds dat dat uit is krijg ik EMDR, en intensieve therapie. Ik struggle al met een depressie sinds mn 13de. Ik voel me erg eenzaam. Ik mis vrienden. Ookal heb ik die nooit echt gehad. Daarom heb ik vanavond deze site gejoined. 

Dus als iemand zich ook alleen voelt/vrienden zoekt. Please privé bericht me (als dat een optie is ik ben nieuw op deze site.) 

ik kom uit zuid Holland maar ergens anders maakt me ook niet uit.

ik speel best veel videogames. Dus online vrienden zijn ook prima

 

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +11

Hey Yara 

 

Van harte welkom op deze community en hoop dat je hier de vrienden zoekt waar je naar opzoek bent. 

De eerste stap om je eenzaamheid aan te pakken heb je gezet door hier een berichtje te plaatsen.  

Als ik je berichtje zo lees doe je er alles aan om de beste versie van je zelf te worden door de intensieve therapieen te volgen en opzoek te gaan naar nieuwe vriendschappen. Goed bezig. 

Welke games speel je graag ? 

 

En heb je onze discord server al gezien? hier hebben we een algemene chat en een aantal keer in de week hangout wat eigenlijk een voice chat is waar je gezellig met andere leden over van alles in nog wat kan praten, 

 

 

je mag mij atlijd een berichtje sturen voor vragen of gewoon voor de gezelligheid, 

 

Reageer