Skip to main content
Genius
November 27, 2021

Contact leggen

• November 27, 2021
  • 22 reacties
  • 419 × bekeken

Hoe leggen jullie contact? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

22 reacties

Legend
    December 4, 2021

Ik merk aan mezelf, dat ik graag nieuwe contacten zou willen leggen, alleen de eerste stap zetten vind ik lastig. Ik heb zelf ook meegedaan  aan Join us online, je zag hierbij dat een aantal uit de groep wel vriendschappen opbouwde, maar mij heeft dit niets opgeleverd. 

Ik betrap mezelf hier ook altijd op. Ik leg graag contact met mensen, maar ben dan altijd bang dat diegene helemaal niet op mij zit te wachten. Het is niet dat ik mensenschuw ben, zeker niet, ik maak graag een praatje met iemand. Maar ik durf dan nooit zo goed verder te gaan in het contact, waardoor een vriendschap zou kunnen ontstaan. Daardoor heb ik eigenlijk vooral oppervlakkig contact met de mensen om mij heen (denk aan studiegenoten, collega's etc.), maar ontbreken de ‘echte’ vriendschappen eigenlijk.

@Nasim helaas deel ik je mening, het valt me hier ook best tegen hoeveel mensen echt komen tot een gesprek of afspraak of vriendschap... erg jammer hahah.

Wellicht dat @94Marv's en mijn ervaringen voor meer mensen gelden op dit forum, waardoor het tot nu toe nog niet tot vele gesprekken/afspraken/vriendschappen is gekomen?

En vergeet niet dat het forum nog maar net bestaat, het heeft tijd nodig om te groeien (zowel in ledenaantal als bijvoorbeeld in zelfverzekerdheid bij sommigen? (waaronder ikzelf inderdaad)). Dus ik denk dat je je hoop zeker nog niet overboord mag gooien, het komt met de tijd!

Maar als iemand zin heeft om ergens over te kletsen; schroom niet (dat doe ik al namelijk XD), ik ben altijd in voor een praatje!

Groetjes!

Ik doe ook maar wat
    Laxus11
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    December 5, 2021

Goeie vraag. Ik ben zelf best wel een open persoon die redelijk contact kan maken maar het allermoeilijkste vind ik het onderhouden van contacten. Zelf heb ik op dit moment wel leuke contacten op bijvoorbeeld het werk maar ik kan nu niet zeggen dat het echte vrienden zijn. Daarom voel ik mij bijvoorbeeld in het weekend best wel alleen.