Skip to main content

bel/whats app steun groep

  • 24 June 2024
  • 3 reacties
  • 84 × bekeken

Hi All, 

ik ben al tijdje bezig met mindset, spiritualiteit en in deze context. zelf heb ik last gehad van angststoornis en gaat in pieken en dalen. Nu ken ik een goede vriend die iets compleets anders had, maar eigenlijk werkt veel hetzelfde en komt veel overeen. Een krachtige tool is bellen en elkaar steunen zodat je steeds minder in je Ego geloofd. Dit werkt echt zijn er mensen die het leuk vinden om in zo groeps app te komen? zodat we elkaar altijd kunnen bereiken. Het lijkt misschien spannend, eng of raar of leuk, maar een ding is zeker als je dit berichtje lees en je kan je erin vinden dan moest het zo zijn. Stuur mij een privé bericht 

Groetjes, 

Robin  

 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en Join Us is hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Ik ben niet zo fan van m’n telefoonnummer delen maar kan het anders ook via een andere app? 😌

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Robinnbm, wat een interessant idee. Ik heb even een disclaimer bij je topic gezet aangezien het gaat om een groepsapp buiten join us om. Wellicht een idee om een groepje via Discords groepsDM te beginnen? Over Discord gesproken, zit je al in onze server? Daar organiseren we allerlei toffe evenementen. 

 

 

Reputatie 1
Badge +2

lijkt mij ook wel een interessant idee, zelf ben ik bang om mijzelf open te stellen en over mijn gevoelens etc te praten. Dus did zal inderdaad een uitdaging voor mij zijn. maar het zal mij ook wel helpen groeien.