Auw of iehw | Dilemma Donderdag

  • 21 March 2024
  • 8 reacties
  • 73 × bekeken
Auw of iehw | Dilemma Donderdag
Reputatie 7
Badge +7

BEEP BEEP, Ik ben een robot, en hier is de wekelijkse announcement voor dilemma o’clock. Hoe vervelend allebei ook mag zijn, dit wordt je dilemma voor vandaag.

  1. Je kleine teen stoten tegen het bed iedere dag
  2. Of maar 1 keer per week douchen?

Reageer hieronder wat jij liever wil!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou voor de onderste gaan, want elke dag m’n kleine teen stoten doet echt super veel pijn. Bovendien kan ik mezelf ook altijd nog wel opfrissen bij de wastafel met een washandje bijvoorbeeld. Zo hou ik mezelf toch schoon, zonder te douchen 😉

Reputatie 6

Dan maar een keer per week douchen, ben toch al niet zo'n fan van water. Plus wat Starberry ook al zegt; ik ga dan mezelf opfrissen met een washandje - is toch wel hygiënisch. 

Het zou echt extra pijnlijk zijn als je bewust weet wanneer je je kleine teen gaat stoten. Op een vaste tijd die pijn moeten doorstaan ouch... 🤕

Reputatie 5
Badge +5

ik ga ook voor 1 x per week douchen want dan kan je inderdaad altijd nog opfrissen met een washandje onder de kraan. 

ik ben geen fan van mijn teen stoten:( 

Reputatie 7
Badge +7

Hoe ***  het ook gaat zijn, ik stoot toch wel liever mijn teen iedere dag🤣!
Super heet douchen is zo ontspannen. Als je je teen stoot heb je effe 1 minuut ofzo er last van. Dat weegt voor mij niet op tegen het warme douchen en vals meezingen als ik nog muziek op heb staan. 

Reputatie 5
Badge +6

1x per week douchen want je teen stoten is irritant 

Reputatie 5
Badge +5

1x douchen in de week, ik heb al zo vaak mijn kleine teen gestoten dat die gekneusd is.  

Reputatie 3
Badge +5

1x per week douchen, indd zoals starberry zegt haha

Die kleine teen heeft al genoeg stoten gehad🥲

Reputatie 3
Badge +4

Ik doe liever een keer per dag mijn teen stoten, want ik sport ook een paar keer per week en vind het wel smerig als ik naar oud sweet ruik en voel me ook vies dan

Reageer