Hoi allemaal!! Ik wil gewoon eventjes wat van me afschrijven, namelijk het volgende. Ik heb meerdere onzichtbare handicaps (fybromyalgie, eds, dcd, coeliakie ocd, sociale angstoornis en meer) hierdoor kan ik vele dingen gewoon niet, met dagjes weg zit ik in een rolstoel en ik moet altijd voorbereid opweg, maakt niet uit naar wat en hoelang etc. Hierdoor merk ik ook vaak dat er snel mensen afhaken als ze vrienden willen zijn. Het is al snel een "afknapper". Dit vind ik zo jammer! Ja, we kunnen niet spontaan iets leuks doen, dat kost bij mij gewoon veel planning. Maar daarom ben ik nog steeds mega leuk! Ik ben geen "moeilijke" friend omdat mijn lichaam niet functioneert zoals die hoort te functioneren!! Ik kan er tenslotte niks aan doen🤷🏼♂️ ik vind het soms erg lastig dat ik door mn fysieke (en mentale) aandoeningen (die dus niet zichtbaar zijn) gewoon word "afgewezen" als vrienden! Ja dit zit me echt dwars!
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.