Absurdisme

  • 22 June 2023
  • 1 reactie
  • 65 × bekeken

Absurdisme is eigenlijk een meer optimistische blik op nihilisme. Waar nihilisme vraagt “waarom eigenlijk?” Vraagt absurdisme “waarom ook niet?” Het is een van de redenen dat ik mezelf nog niet van kant heb gemaakt. Want als ik geen doel heb, Heb ik de ultieme vrijheid om te proberen, te falen, te lijden en geluk te vinden want het maakt letterlijk niks uit. Ik probeer echt teveel te ontsnappen, Ik heb een haat liefde relatie met het leven en daarom heb ik alle drugs die je wel en niet kan bedenken misbruikt.

Ik praat vaak over mn problemen online omdat als ik dingen uit typ ik het ook voor mezelf beter op een rijtje kan zetten.

Ik heb echt een afkeur voor kapitalisme en de moderne maatschappij in het algemeen, waarom konden we niet gewoon gelukkig zijn met besjes plukken.

 

Als god bestaat is hij best een narcistische lul vind ik. Deze guy kan zogenaamd alles en wat doet ie? Éen grote sims wereld maken om mee te kloten.

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Oh wow, wat een goede eerste topic. Je klinkt als een leuk en interresant persoon 🤩