skaten zuid-holland

  • 21 March 2023
  • 4 reacties
  • 94 × bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Enthusiast
  • 7 reacties

Hey alen leuke mensen ✌ ik heb een skate boord opgefist en die nieuwe gemaakt (opgelapt kan je beter zeggen 😅) en ben um gaan uit proberen en zinds dien een nieuwe hobby en vroeg mij dus af of er ook anderen zijn liefst in de omgeving zuid-holland maar veder kan ook die het leuk vinden om lange afstand te kroezen en mischien tips hebben voor leuke plekken om dat te doen

Groetjes Jeffrey

Dacht ook for the fun laat ook gelijk mijn board zien 😁

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi Hoi,

wat gaaf dat je het bord helemaal heb opgeknapt en een nieuwe hobby hebt gevonden! ik dacht oprecht dat 'opgevist’ spreekwoordelijk was bedoeld😂

Ik ben zelf meer een een roller skater in utrecht, maar leer altijd heel veel van het skaten bij drukke skateparken. ook een goede plek om mensen te leren kennen😊

Reputatie 1
Badge

Hoi Hoi,

wat gaaf dat je het bord helemaal heb opgeknapt en een nieuwe hobby hebt gevonden! ik dacht oprecht dat 'opgevist’ spreekwoordelijk was bedoeld😂

Ik ben zelf meer een een roller skater in utrecht, maar leer altijd heel veel van het skaten bij drukke skateparken. ook een goede plek om mensen te leren kennen😊

 

Roller skaten nice 🤙in Utrecht lijkt me dat ook een vete plek om dat te doen teminste van wat ik heb gezien van de stad tijdens een stedentripje

Haha nee ik spreek vaak spreekwoordelijke maar deze keer was het letterlijk 😅

Thanx voor de tip😊 misschien even kijken of er bij mij in de buurt zo iets

Reputatie 6
Badge +9

Haha ik had ook niet gedacht dat je letterlijk een skateboard had opgevist tot ik de foto zag 

Heel gaaf 

Reputatie 1
Badge

Haha ik had ook niet gedacht dat je letterlijk een skateboard had opgevist tot ik de foto zag 

Heel gaaf 

Thanx😁 ik had het zelf toen ook niet verwacht dat ik zo iets zou op vissen hihi