Vriendschap is very welkom!

  • 7 January 2023
  • 18 reacties
  • 629 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! 

Had nooit verwacht dat ik in deze positie zou staan. Maar hier ben ik dan. Bijna 30. Op zich alles prima op orde qua huis en baan. Maar sociaal gezien vrij weinig. Erg bewogen jaren achter de rug en kamp daardoor met een depressie. Daar zijn wat vriendschappen op spaak gelopen.. ook van mensen die héél belangrijk voor mij waren. Heb nog zeker wel vriendinnen, maar merk wel dat ik wat app maatjes of wandelmaatjes of bios of whatever(!) mis. Voel me erg vaak eenzaam. Terwijl ik niet per sé alleen ben. Gek gevoel!

Anyways. Als er meiden zijn die zeggen... ik snap je zo goed! Ik kom graag met je in contact. Ik spreek niet veel af momenteel door én veel werken en.. tja.. het levennnn. Maar ooit wel weer. En via de app kan je soms ook de mooiste vriendschappen opbouwen die voor het leven blijven! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heee 

 

welkom op de community! Wat goed dat je dit deels. Misschien kan je een voorstel post schrijven?

Reputatie 4
Badge +5

Hee,

 

Jeetje wat herken ik mij in jouw verhaal. Ook hier een heerlijk huisje en een oke baan, maar qua vriendschappen is er veel veranderd het laatste jaar en sociaal is er eigenlijk bijna niets. Dit tot mijn grote verdriet met als gevolg veel last van eenzaamheid. Door overspannenheid heb ik sociale activiteiten wat lager moeten zetten wat niet iedereen begrijpt helaas en ook ik ben hierdoor wat dierbare contacten kwijt geraakt.

 

De behoefte van een appmaatje of wandelmaatje herken ik ook. Met name met iemand van rond dezelfde leeftijd (ik ben 27) die niet direct verwacht snel of vaak af te spreken, want dat past voor mij nu even niet, al hoop ik dat dit jaar weer op te gaan bouwen. Ook ik weet dat je via de app hele mooie contacten op kunt bouwen. Soms is gewoon een app gesprek voeren met iemand al helpend.

Zou je het leuk vinden om in contact te komen, laat dan gerust eens een berichtje achter. 

 

Groetjes,

De dansende wandelaar

Badge

Hey @MulanPoca en @Daaan123, een leeftijdsgenoten in dezelfde situatie hier. Ik ben eind 20 en na een paar moeilijke jaren weer begonnen aan een studie. Heb wel een paar vrienden, maar geen echte ‘vrienden’, zouden jullie het misschien leuk vinden om een app groepje te beginnen oid? 

Reputatie 4
Badge +5

Hey @MulanPoca en @Daaan123, een leeftijdsgenoten in dezelfde situatie hier. Ik ben eind 20 en na een paar moeilijke jaren weer begonnen aan een studie. Heb wel een paar vrienden, maar geen echte ‘vrienden’, zouden jullie het misschien leuk vinden om een app groepje te beginnen oid? 

Hey @Tayyyy,

 

Geen idee of het bericht ook naar mij was bedoeld, maar lijkt me wel leuk om eventueel aan een appgroepje deel te nemen met mensen in dezelfde situatie en leeftijdscategorie.

 

Groetjes

De dansende wandelaar

Reputatie 1
Badge

App groepje is prima!

Badge

Hey sorry ik had niet gezien dat jullie gereageerd hadden. Weet nog niet zo goed hoe het hier allemaal werkt. Zitten jullie ook op de Join Us discord? Of weten jullie een andere manier om nummers uit te wisselen? 

Reputatie 4
Badge +5

Hey sorry ik had niet gezien dat jullie gereageerd hadden. Weet nog niet zo goed hoe het hier allemaal werkt. Zitten jullie ook op de Join Us discord? Of weten jullie een andere manier om nummers uit te wisselen? 

Nee ik zit nog niet op discord. Als dat handiger is laat het dan gerust weten dan ga ik uitzoeken hoe ik daar bij kom.

Reputatie 4
Badge +8

@DansendeWandelaar  @MulanPoca  @Tayyyy  ik zou ook graag in de whatsapp groep willen anders gewoon een app groep maken ?

Badge

Ik geloof dat dit de link met uitleg is. 

Vanuit daar kunnen we elkaar ook dm’en is misschien handiger. 

Reputatie 4
Badge +8

@Tayyyy  weet niet zo goed hoe het daar werkt maar mijn discord is amber21#3735

Reputatie 4
Badge +5

@Tayyyy Ook ik heb discord toegevoegd, DansendeWandelaar. Voeg me gerust toe, ik moet later even verder uitzoeken hoe dit precies werkt

Badge


@MulanPoca @DansendeWandelaar  @Tayyyy Ik weet niet of er al een appgroep is aangemaakt maar ik heb ook wel interesse! Ik herken mezelf wel in de verhalen die ik hier lees.

Mijn Discord tag is Immie#4176. Voel je vrij om me toe te voegen, dan kan ik mijn nummer sturen. :) 

Reputatie 5
Badge +7

Ik herken mij ook ontzettend in je/jullie verhalen. Ben alleen een stukje jonger (22 jaar). Weet niet of dat een 'probleem' is....

Reputatie 4
Badge +5

Ik herken mij ook ontzettend in je/jullie verhalen. Ben alleen een stukje jonger (22 jaar). Weet niet of dat een 'probleem' is....

Wat mij betreft mag je er wel bij. 

Reputatie 5
Badge +7

Ik herken mij ook ontzettend in je/jullie verhalen. Ben alleen een stukje jonger (22 jaar). Weet niet of dat een 'probleem' is....

Wat mij betreft mag je er wel bij. 

Vind de rest dat ook oké?

Reputatie 1
Badge

Sorry meiden. Ik vergat compleet te reageren. Ik zal discord uitzoeken.  Heb wel een account geloof ik. Ik kijk hier vandaag naar. Fijn dat jullie het onderling vast opgepakt hebben! 

Reputatie 1
Badge

Ik herken me ook zo erg in de verhalen die jullie vertellen. Ik ben bijna 23 maar zou ik er ook bij mogen?

Reputatie 1
Badge

Hoihoi, ik herken me ook in jullie verhalen. Ben bijna 24 en op sociaal gebied gebeurt er vrij weinig. Ik zou het leuk vinden om ook toegevoegd te worden aan de appgroep. Mijn discord is Yanisse#6139