Vrienden gezocht (in provincie Utrecht)

  • 31 May 2023
  • 3 reacties
  • 181 × bekeken

Badge +3

Hey, mijn naam is <op verzoek verwijderd>, ik ben 26 jaar oud en ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten in provincie Utrecht. Als je ergens anders woont is dit niet erg. Ik houd er sowieso van om te chatten en misschien kunnen we toch een keer ergens afspreken.

Mijn hobby’s zijn: muziek luisteren (voornamelijk K-indie/K-pop en J-rock), schrijven, tv series kijken, bullet journaling, shoppen, fotograferen en vormgeven. Ik zou het leuk vinden als we dezelfde hobby’s hebben maar dat hoeft niet.

Laat hieronder weten of in een privé bericht, als je zin hebt om te kletsen :)

 

- bericht op verzoek aangepast door moderator: naam verwijderd -


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi <op verzoek verwijderd>.

Ik ben Linde, 23 en woon in Baarn. Ik zou het gezellig vinden om elkaar beter te leren kennen. Stuur gerust een privébericht als je dat wat lijkt

 

- bericht op verzoek aangepast door moderator: naam verwijderd -

Badge +3

Hi <op verzoek verwijderd>.

Ik ben Linde, 23 en woon in Baarn. Ik zou het gezellig vinden om elkaar beter te leren kennen. Stuur gerust een privébericht als je dat wat lijkt

Leuk! Ik zal je een berichtje sturen :D

 

- bericht op verzoek aangepast door moderator: naam verwijderd -

Reputatie 2
Badge

Hee! Ik ben Nikki, 24 en ik woon in Tilburg maar kom regelmatig in Utrecht vanwege mijn studie. We hebben overeenkomende hobby's, zo vind ik het ook leuk om te fotograferen, schrijven, tv series te kijken en muziek te luisteren. Verder wil ik ook aan bullet journaling doen, maar het lijkt er telkens maar niet van te komen! Het lijkt me leuk om je te leren kennen, dus stuur maar een berichtje als jou dit ook leuk lijkt! :)