voorstelrondje Erwin

  • 1 April 2023
  • 2 reacties
  • 86 × bekeken

Badge

Hey iedereen!

Na een verhuizing van de kop van N-H naar de Randstad tussen Amsterdam/Hoofddorp en Haarlem mis ik best wel sociaal contact, vrienden, gewoon wat leuks doen met mensen.

Ik ben Erwin, 28 jaar en hou wel van een dagje uit, een dagje gewoon chillen in het park of terrasjes pakken, biosje pakken, voetbal kijken, naar het strand een wandeling maken, ergens wat eten, ik sta voor veel open. Mocht je interesse hebben om is af te spreken of eerst wat te praten en dan afspreken, wat jou en mij fijn voelt. ik ben een sociaal, zorgzaam, rustig persoon die wel houd van een praatje. 

Overigens heb ik een vorm van Epilepsie (geen grote aanvallen) waarbij niks geen hulp of wat dan ook nodig is bij een aanval (30 seconden maximaal durend), mocht je dat een probleem vinden, tsja.

stuur me gerust een berichtje!

met vriendelijke groet,

Erwin.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Welkom Erwin! 

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Hoe bevalt je nieuwe woonplaats je? Kan mij voorstellen dat het erg wennen is. Heb je al gezien dat we op de community groepen hebben ingericht op interesses maar ook op regio? Er is een groep voor mensen die in Noord-Holland wonen. Misschien dat je hier eens een kijkje kunt nemen.

 

Veel plezier op de community!

Badge

Welkom Erwin! 

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Hoe bevalt je nieuwe woonplaats je? Kan mij voorstellen dat het erg wennen is. Heb je al gezien dat we op de community groepen hebben ingericht op interesses maar ook op regio? Er is een groep voor mensen die in Noord-Holland wonen. Misschien dat je hier eens een kijkje kunt nemen.

 

Veel plezier op de community!

Hoi Rochella,

Het bevalt me best goed hoor! Ja dat wennen vanaf het platteland naar de randstad is wel een dingetje haha. Oh top ik was dat zelf nog niet tegen gekomen, dankjewel!