Voorstelronde 2

  • 2 June 2023
  • 1 reactie
  • 119 × bekeken

Badge

Hey mensen van het zonnige leven,

 

Een flinke tijd geleden ontdekte ik deze community en heb ik er toen vervolgens niets meer mee gedaan.. Dus bij deze een nieuwe poging!

 

Ik woon in het gezellige boerenoosten van Nederland, maar ik ben gaan studeren aan de uni in Nijmegen. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, muziek te maken en te lezen. Ik ben niet echt een feestbeest of festivalganger, maar van een gezellige wandeling, picknick of terrasbezoekje kan ik ontzettend genieten.

 

In de afgelopen tijd ben ik best veel vrienden kwijtgeraakt, door vele factoren en omstandigheden. En als een persoon met een kleine sociale batterij en een flinke scheut introversie, begin ik me alleen te voelen. 
 

Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en ik kijk ernaar uit om gezellig met mensen te chatten. Ik raak altijd best afgeschrikt van afspreken, maar als het goed klikt en we hebben veel contact, zal dat vast allemaal meevallen ;)

 

~Liefs,


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Badge

Hey zonnetje! 
 

Het is vrijdag, en mijn sociale batterij is op :)

door te lezen en ook tussen de regels kom jij positief naar mij over! I like it !

ik zou graag een leuk gesprek met je willen hebben. Hoe denk jij er over?

 

groetjes