Voorstellen: Sem (20), omgeving Gelderland

  • 5 May 2023
  • 13 reacties
  • 363 × bekeken

Badge

Hoi! Ik ben Sem, een student in Wageningen. Ik doe naast mijn studie aan volleybal, ben graag creatief bezig, en ik werk in de dierentuin. 

De laatste tijd merk ik steeds vaker dat ik me eenzaam voel en weinig echte vrienden heb onder de studenten. Dit is mede doordat ik geen vaste jaarlaag heb, maar ook omdat ik soms wat terughoudend kan zijn en geen typische student ben die vaak feest en drinkt, wat vrienden maken een stuk lastiger maakt. Omdat ik toch graag een meer sociaal leven en echte contacten zou willen, heb ik me hier aangemeld om anderen met soortgelijke situaties te ontmoeten.

Hopelijk ontstaan hier leuke connecties! Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten :-)

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Welkom Sem!

Wat voor creatieve dingen doe je?

Wat voor dieren verzorg je?

 

Wat vervelend dat je dat meemaakt, ik snap je volledig want zulke dingen heb ik ook bij mijn klas.

Ik hoop voor je dat je hier leuke contacten leert kennen!

Badge

Dankjewel!

Ik doe onder andere aan creatief schrijven (zo heb ik een roman geschreven) en video- en fotobewerking. Ik wou dat ik de dieren verzorgde maar dat is helaas niet zo hahah, ik werk op de horeca locaties van de dierentuin. 

Ook vervelend voor jou dat je hetzelfde hebt... Ja ik hoop het ook :)

Reputatie 3
Badge +6

Dankjewel!

Ik doe onder andere aan creatief schrijven (zo heb ik een roman geschreven) en video- en fotobewerking. Ik wou dat ik de dieren verzorgde maar dat is helaas niet zo hahah, ik werk op de horeca locaties van de dierentuin. 

Ook vervelend voor jou dat je hetzelfde hebt... Ja ik hoop het ook :)

Hey! Wat gaaf dat je een eigen roman hebt geschreven!! Heb je ‘m al uitgegeven? Ik schrijf zelf aan een informatief boek en een prentenboek, dus vind schrijven zelf ook enorm leuk!

Badge

Dankjewel!

Ik doe onder andere aan creatief schrijven (zo heb ik een roman geschreven) en video- en fotobewerking. Ik wou dat ik de dieren verzorgde maar dat is helaas niet zo hahah, ik werk op de horeca locaties van de dierentuin. 

Ook vervelend voor jou dat je hetzelfde hebt... Ja ik hoop het ook :)

Hey! Wat gaaf dat je een eigen roman hebt geschreven!! Heb je ‘m al uitgegeven? Ik schrijf zelf aan een informatief boek en een prentenboek, dus vind schrijven zelf ook enorm leuk!

Hey Nathalie,

Cool dat jij ook een boek schrijft! Of meerdere zelfs zo te zien hahah. Mijne is inderdaad al uitgegeven; het heet "Jambi - de laatste Sumatraanse tijgers" en gaat over een jongen die wildlife ranger wordt en stroperij tegen moet gaan. Ik ben benieuwd, waar gaan jouw boeken over?

Als je via prive chat verder wilt praten is dat prima :)

Reputatie 3
Badge +6

Dankjewel!

Ik doe onder andere aan creatief schrijven (zo heb ik een roman geschreven) en video- en fotobewerking. Ik wou dat ik de dieren verzorgde maar dat is helaas niet zo hahah, ik werk op de horeca locaties van de dierentuin. 

Ook vervelend voor jou dat je hetzelfde hebt... Ja ik hoop het ook :)

Hey! Wat gaaf dat je een eigen roman hebt geschreven!! Heb je ‘m al uitgegeven? Ik schrijf zelf aan een informatief boek en een prentenboek, dus vind schrijven zelf ook enorm leuk!

Hey Nathalie,

Cool dat jij ook een boek schrijft! Of meerdere zelfs zo te zien hahah. Mijne is inderdaad al uitgegeven; het heet "Jambi - de laatste Sumatraanse tijgers" en gaat over een jongen die wildlife ranger wordt en stroperij tegen moet gaan. Ik ben benieuwd, waar gaan jouw boeken over?

Als je via prive chat verder wilt praten is dat prima :)

Ik heb het boek even opgezocht, mooi onderwerp! Mijn boek gaat over het ‘nemen van een tussenjaar in Nederland’.  Mijn prentenboek gaat over plastic vervuiling, maar dan wel in kindertaal, haha. 

Ik stuur je een berichtje! 

Reputatie 2
Badge +1

Welkom! Wat gaaf ;)) Ik hoop ook snel een boek te schrijven.

Badge

Welkom! Wat gaaf ;)) Ik hoop ook snel een boek te schrijven.

Dankje :) en heel cool dat jij ook een boek wilt schrijven! Wat denk je dat het onderwerp zal zijn?

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat het een mengeling van romantiek en fantasy zal zijn. Wellicht afspelend in de toekomst. Ik denk het een combinatie van vele genres zal zijn ;)

Badge

Ik denk dat het een mengeling van romantiek en fantasy zal zijn. Wellicht afspelend in de toekomst. Ik denk het een combinatie van vele genres zal zijn ;)

Hahah klinkt goed, succes!

Reputatie 2
Badge +1

Thankss :)) Al vrienden hier gemaakt?

Badge

Thankss :)) Al vrienden hier gemaakt?

Heb wel al leuke gesprekken gehad hier ja hahah. En jij?

Reputatie 2
Badge +1

Wat leuk! Valt mee haha. Nog niet veel jammer genoeg.  

Reputatie 2
Badge +3

Hi Sem!

Ik herken mezelf ook echt in jouw verhaal ;)

Ik voel me ook echt super eenzaam en heb maar één vriendin hier in de buurt..
Ook ben ik op zoek naar meer echte vriendschappen waar ik mee kan praten en leuke dingen kan doen. Zelf houd ik niet van feestjes haha, maar een goed gesprek of een leuk spelletje maakt mij zeker blij!

Ik lees dat je schrijft en al een boek hebt uitgegeven, wat cool! Ook wil ik graag (ooit….) een boek of 2 schrijven!
Misschien lijkt het je leuk om contact te houden?

Ik hoor het wel!

 

Groetjes Amber