Skip to main content

Voorstellen - Laura, 25 jaar (Amsterdam/Eindhoven)

• May 1, 2023
  • 4 reacties
  • 336 × bekeken

Laura12345
Forum|alt.badge.img+2

Hallo mijn naam is Laura!

Ik ben nieuw hier, dus weet nog niet helemaal hoe dit werkt, maar ik zal mij even voorstellen.

Ik ben 25 jaar en ben woonachtig in Amsterdam. Ik woon hier ongeveer 3jaar, maar zou het leuk vinden om meer vrienden in omgeving te hebben. Naast Amsterdam ben ik ook veel in Eindhoven te vinden gezien ik hier vandaan kom.

Mijn hobby’s zijn lekker eten & terrasjes bezoeken, wandelen, sporten, reizen, films kijken etc. Ik ben op zoek naar een paar goede vrienden / contacten die dit ook gezellig vinden om te doen. Het liefst zou ik een paar mensen willen ontmoeten die het leuk vinden om langer contact te hebben ipv eenmalige ontmoetingen ☺️

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • May 1, 2023

Hoi Laura!

Ik woon/kom niet direct uit de omgeving van Amsterdam en Eindhoven, maar ik reis regelmatig door beide steden, dus dat scheelt alweer ;). Hoe bevalt het leven in Amsterdam je?

Ik zie dat we wel een aantal overeenkomende hobby's hebben, leuk :). Wat voor sport doe je graag? Heb je voor dit jaar ook nog een reis (of reizen) op de planning staan?

Groetjes!

Laura12345
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • May 2, 2023

Hi Bart! Leuk dat we overeenkomende hobby’s hebben. Ik heb heel lang gevolleybald maar vind veel sporten leuk zoals crossfit, wandelen/hardlopen, pilates etc. En jij?

Dit jaar heb ik helaas geen grote reizen meer gepland van mijn lijstje. Ik zou graag naar IJsland willen of nog een keer terug naar Nieuw Zeeland. Of heb jij nog goede tips? ✌️

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • May 2, 2023

Ah, dat zijn er een hoop haha! Heb je een doel voor hardlopen of gewoon vooral om even bezig te zijn? Ik wandel vooral en probeer zo nu en dan ook wat krachttraining te doen.

Wie weet komt er nog iets op :). Oeh, IJsland lijkt mij ook heel tof. Gaaf dat je naar Nieuw-Zeeland bent geweest zeg, heb je daar gebackpackt? Ik denk dat ik geen hele spannende tips voor je heb als ik je bestemmingen zo hoor 😂

Mies23
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • May 7, 2023

Hey Laura,

Wat leuk dat je uit Eindhoven komt! Zelf kom ik uit Geldrop / Eindhoven, dus dat is best wel dichtbij. Van wat voor soort eten hou je?

Groetjes,

Michelle