Voorstellen 2.0

  • 16 April 2023
  • 3 reacties
  • 176 × bekeken

Reputatie 4
Badge +9

Hey Community,

Ik heb mij al een keer voorgesteld (2 jaar terug), maar er is wat veranderd de laatste tijd 😉 en even een nieuw voorstelronde is nooit verkeerd.

Mijn naam is Nik & 23 jaar. Ik ben al een jaar werkzaam als Chemisch analist op een milieu-laboratorium. 

Ik houd van bordspellen spelen, speel zo nu en dan gitaar en speel graag op de PS5 (denk aan FIFA, Horizon Zero Dawn (VR), Assassins Creed Vikings Walhalla) Verder ben ik te vinden op de schaatsen in de wintermaanden en op de golfbaan in de zomermaanden. 
 

Zou het leuk vinden (nog) meer mensen te ontmoeten hier om gezellige uitjes te doen. Concertje pakken, naar de bordspellenbeurs te gaan, golfen, wandelen/Geocachen, Darten enz.

Ik spreek jullie snel! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Heyy! leuk dat je je nog een keer voorsteld!!
 

Hoe gaaf is HZD in vr? die game is mede een reden dat ik eigenlijk een playstation en complete vr set wil gaan kopen haha. Ook zou ik gerust een keer mee willen naar een bordspellenbeurs! Al zit ik wel dan nog met afstand vergeleken met waar jij vandaan komt. Maar daar is altijd een oplossing voor te vinden zeg ik dan.

 

Laterz, Sam
 

Reputatie 4
Badge +9

Heyy! leuk dat je je nog een keer voorsteld!!
 

Hoe gaaf is HZD in vr? die game is mede een reden dat ik eigenlijk een playstation en complete vr set wil gaan kopen haha. Ook zou ik gerust een keer mee willen naar een bordspellenbeurs! Al zit ik wel dan nog met afstand vergeleken met waar jij vandaan komt. Maar daar is altijd een oplossing voor te vinden zeg ik dan.

 

Laterz, Sam
 

HZD is wel gaaf in VR, moet je niet te lang doen haha ivm duizelingwekkende beelden. Leuk hoor, we kunnen inderdaad misschien iets erop verzinnen.

Ik hoop je snel te spreken/zien!

Reputatie 3
Badge +4

Leuke introductie Nik!