Voorstellen Jessie - Gelderland

  • 29 May 2023
  • 15 reacties
  • 899 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Enthusiast
  • 4 reacties

haii. Ik ben Jessie, 17 jaar en kom uit Gelderland. Ik heb best wel wat problemen, veel last van angst en onzekerheid. Als ik mezelf ergens comfortabel voel, vind ik t leuk om diepe gesprekken te hebben, over films, muziek, mentale problemen etc. Ik heb amper vrienden en dat is deels denk ik mn eigen schuld, omdat ik niet meer naar school ga en ook niet ergens werk in een supermarkt fz


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Badge

Vervelend om te horen, en kan er helaas over meepraten. Maar het is al goed van je om een community als deze te joinen en stappen te zetten!

Ik zeg altijd op zo'n moment; je bent niet de enige die alleen is.

 

Maar goed, wieweet haal je iets leuks uit deze groep. Maak je niet té druk he

Reputatie 3
Badge +4

Welkom bij deze community.

Ik hoop dat je hier de juiste mensen vind

En waardoor je je niet meer alleen voelt.

Welke muziek luister je graag?

 

Reputatie 2
Badge +3

Welkom bij deze community.

Ik hoop dat je hier de juiste mensen vind

En waardoor je je niet meer alleen voelt.

Welke muziek luister je graag?

 

Mn muzieksmaak is redelijk breed. ik luister vaak naar 90s muziek, 90s rock en grunge vooral. Rustigere muziek luister ik ook naar maar ligt eraan hoe ik me op dat moment voel 

Reputatie 3
Badge +4

Welkom bij deze community.

Ik hoop dat je hier de juiste mensen vind

En waardoor je je niet meer alleen voelt.

Welke muziek luister je graag?

 

Mn muzieksmaak is redelijk breed. ik luister vaak naar 90s muziek, 90s rock en grunge vooral. Rustigere muziek luister ik ook naar maar ligt eraan hoe ik me op dat moment voel 

Goed vibe heb je!

Is het dan ook een beetje richting funk?

Reputatie 3
Badge +1

haii. Ik ben Jessie, 17 jaar en kom uit Gelderland. Ik heb best wel wat problemen, veel last van angst en onzekerheid. Als ik mezelf ergens comfortabel voel, vind ik t leuk om diepe gesprekken te hebben, over films, muziek, mentale problemen etc. Ik heb amper vrienden en dat is deels denk ik mn eigen schuld, omdat ik niet meer naar school ga en ook niet ergens werk in een supermarkt fz

Hoi jessie ,ik herken mezelf ook erg in jou bij mij de zelfde situatie ,misschien kunnen we samen wat leuke gesprekken hebben groetjes Evi

Reputatie 4
Badge +8

haii. Ik ben Jessie, 17 jaar en kom uit Gelderland. Ik heb best wel wat problemen, veel last van angst en onzekerheid. Als ik mezelf ergens comfortabel voel, vind ik t leuk om diepe gesprekken te hebben, over films, muziek, mentale problemen etc. Ik heb amper vrienden en dat is deels denk ik mn eigen schuld, omdat ik niet meer naar school ga en ook niet ergens werk in een supermarkt fz

 

Hey hey, ik kom ook uit Gelderland,  ( rheden om precies te  zijn al ben ik veel in arnhem- Nijmegen te vinden.

Ik ga wekelijks naar een film van Pathé:)  dus over films praten moet zeker wel lukken. ( ben unlimited gold member 

 

Reputatie 2
Badge +3

Welkom bij deze community.

Ik hoop dat je hier de juiste mensen vind

En waardoor je je niet meer alleen voelt.

Welke muziek luister je graag?

 

Mn muzieksmaak is redelijk breed. ik luister vaak naar 90s muziek, 90s rock en grunge vooral. Rustigere muziek luister ik ook naar maar ligt eraan hoe ik me op dat moment voel 

Goed vibe heb je!

Is het dan ook een beetje richting funk?

Ey sorry voor late reactie, maar ja er zitten wel een paar 70s funk nummers enz tussen die ik leuk vind , maar luister toch vooral naar rock

Badge

Hoi! Ik ben Rianne, 19 jaar, en ik kom uit Apeldoorn. Als je het leuk vind zou ik wel een keer naar de film/ shoppen/gamen/ iets anders willen doen, laat maar weten! Groetjes🌺

Reputatie 3
Badge +5

Heb precies hetzelfde als jij. Voel me moeilijk ergens comfortabel bij. Ik doe wat vrijwilligerswerk en sta ook niet in de supermarkt. Je bent niet de enige😉als je je maar gelukkig en vol blijft houden in het leven.

Reputatie 2
Badge

Je doet me denken aan hoe ik was toen ik 17 was en ja, het is een moeilijke leeftijd geweest voor me ook.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi! Ik ben Rianne, 19 jaar, en ik kom uit Apeldoorn. Als je het leuk vind zou ik wel een keer naar de film/ shoppen/gamen/ iets anders willen doen, laat maar weten! Groetjes🌺

eyy sorry voor late reactie, ik had t niet binnen gekregen. Heb je snap of insta of iets? 

Reputatie 4
Badge +3

hoiii !! ik ben merel en ik ben 18 jaar oud. ik ben recentelijk ongv een maand verhuisd naar apeldoorn waar ik dus ook niemand ken. ik heb recentelijk veel contact verloren omdat ik eenmaal ben verhuisd. ik ga nu naar een nieuwe school natuurlijk, vwo, maar iedereen is al redelijk in groepen. ik ben eigenlijk de “odd one out”. zelf heb ik ook last van angsten en paniekaanvallen en houd ik er ook van om over die onderwerpen te spreken. lijkt me geweldig om je beter te leren kennen :)

Reputatie 1
Badge +3

haii ik ben tess ik ben ook 17,

ik weet precies hoe je je voelt en geloof me het is niet je schuld. echt vrienden vinden is moeilijk als je weinig sociale situaties hebt in je leven.

zelf woon ik in noord brabant maar als je wil praten mag het :) voeg me als je wil toe via discord mijn username is dwergje_18

Badge

Hoi! Ik ben Rianne, 19 jaar, en ik kom uit Apeldoorn. Als je het leuk vind zou ik wel een keer naar de film/ shoppen/gamen/ iets anders willen doen, laat maar weten! Groetjes🌺

eyy sorry voor late reactie, ik had t niet binnen gekregen. Heb je snap of insta of iets? 

jazeker, beide diepvrieseendje! 😁

Heyy, ik ben Esmee ik ben 16 jaar.

En ik kan me erg goed vinden in de dingen die je zegt. Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen!

Groetjes Esmee:)