Stefan 27 omgeving Amsterdam

  • 16 November 2021
  • 6 reacties
  • 117 × bekeken

Heey allen! Ik ben Stefan, 27 jaar oud en woon in onze mooie hoofdstad. Werk is verder niet heel bijzonder: werk bij één van de grootbanken van Nederland. Mocht je dat heel interessant vinden, laat me maar weten! Kan ik er altijd nog meer over vertellen. 

 

Verder qua hobbies: laat ik beginnen bij speciaalbier. Ongelofelijke fan en daarnaast ook hobbybrouwer (nu zo'n 3 jaar). Daarnaast ga ik graag naar festivals, kook/bak ik vaak, ga ik graag reizen en game ik zo nu en dan. Helaas geen huisdieren want dat mag niet van de huurbaas. 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welkom! Toff, dat je zelf speciaalbier maakt. 

Reputatie 6
Badge +9

Inderdaad, heel gaaf:beer:

Reputatie 6
Badge +11

Welkom Stefan :) 

 

Tof nog een liefhebber van speciaal bier heb je nog aanraders  ? 

Welkom Stefan! 

Wat jammer dat je geen huisdieren mag hebben van de huurbaas! Helaas… 

Naar welke festivals ben je allemaal geweest? :blush:

Welkom Stefan! 

Wat jammer dat je geen huisdieren mag hebben van de huurbaas! Helaas… 

Naar welke festivals ben je allemaal geweest? :blush:

Ja erg jammer! Ik ben naar Awakenings, Strafwerk, Mystic Garden, Loveland, Pleinvrees, Mysteryland en La Reve geweest. Tomorrowland staat nog op de planning. Ga jij ook graag naar festivals? 

Welkom Stefan! 

Wat jammer dat je geen huisdieren mag hebben van de huurbaas! Helaas… 

Naar welke festivals ben je allemaal geweest? :blush:

Ja erg jammer! Ik ben naar Awakenings, Strafwerk, Mystic Garden, Loveland, Pleinvrees, Mysteryland en La Reve geweest. Tomorrowland staat nog op de planning. Ga jij ook graag naar festivals? 

Zo dat is een aardig lijstje 👌 ik ben helaas nog niet op veel festivals geweest.. alleen Pinkpop tot nu toe 🙈 Wil in de toekomst wel wat festivals gaan meepikken als het weer allemaal kan en mag..