Samantha 28 omgeving Breda

  • 19 March 2023
  • 6 reacties
  • 199 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoihoi,

 

Mijn naam is samantha, ik ben 28 jaar en kom uit een klein plaatsje in zuid-west Brabant, vlakbij roosendaal en Breda.

 

Ik merk de laatste tijd, na hard aan mezelf gewerkt te hebben, dat ik mensen om me heen mis. Mensen met wie ik alles kan bespreken, leuke dingen mee kan doen en een schouder om op uit te huilen indien nodig.

Ik ben recentelijk zonder werk komen te zitten en dat helpt ook niet mee ;)

Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan, nieuwe steden te ontdekken. Maar ook een goede film, lekker eten en goede gesprekken kun je me blij mee maken. Ik ben een liefhebber van de efteling en van disneyfilms. In het weekend ben ik vaak in de keuken te vinden, nieuwe recepten om te bakken of koken aan het uitproberen. 

Ik hoop iets van jullie te horen, voel je welkom om een berichtje te sturen ♡

Veel liefs,

Samantha 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Samantha

 

welke attractie vind je het leukst om in te zitten/te zien?

en wat is tot nu toe het leukste/lekkerste wat je hebt gekookt en of gebakken?

Reputatie 4
Badge +5

Hey Samantha,

Ik zie veel overlap in wat je vertelt. Vervelend dat je nu zonder werk zit, wat deed je voor werk?

Ik ben ook in de weekenden vaak in de keuken te vinden om te koken of bakken. Het is echt ontspanning voor mij. Wat heeft jouw voorkeur koken of bakken? Waar haal jij je recepten vandaan of bedenk je alles zelf?

Stuur gerust een prive berichtje als je verder kennis wilt maken of een berichtje op discord. Lijkt mij iig heel leuk.

 

Groetjes, Ilse (27 jaar)

Reputatie 2
Badge

Hey welkom 

Ik woon ook tussen Roosendaal Breda.

Ik vind het altijd gezellig om buiten te zijn terassje pakken etc. Mocht je willen kletsen mag gerust een berichtje sturen.

 

Groetjes irma 30 jaar

 

 

 

Reputatie 1
Badge

hey Samantha

 

welke attractie vind je het leukst om in te zitten/te zien?

en wat is tot nu toe het leukste/lekkerste wat je hebt gekookt en of gebakken?

Hey Mark,

 

Bovenaan staat toch wel de droomvlucht! Dat is en blijft een echte favoriet :) Heb jij een favoriet?

Oef het lekkerste weet ik niet, maar ik ben wel het meest trots op m'n worstenbroodjes en Bossche bollen! Die waren toch wel het moeilijkste tot nu toe.

Reputatie 3
Badge +4

de droomvlucht staat persoonlijk bij mij ook hoog op mijn lijstje

worstenbroodjes en bossche bollen lijken me intresant om een keer zelf te maken. je hebt het het gedaan ookal was het de moelijkste wat je hebt gemaakt

Badge

Hoi! 

 

 

 

Mijn naam is Kim, ben 28 jaar oud en kom uit Amersfoort. Ik hoop op een leuke vriendschap nadat ik iedereen kwijt ben geraakt sinds ik moeder ben geworden. Ik heb dan ook een dochtertje van bijna 2 jaar. Ik heb een hele lieve nieuwe vriend die me met alles zoveel mogelijk helpt. Maar een fijne vriendschap is altijd leuk. Ik hou van gamen, fotografie en ben vaak creatief bezig. Spreekt dit je aan en wil je meer weten let me know!

 

 

 

Groetjes Kim