Sam 21 omgeving Limburg

  • 4 April 2023
  • 2 reacties
  • 134 × bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Ik ben Sam (v) en ik ben 21 jaar. Ik woon bij mijn vriend in Limburg. Oorspronkelijk kom ik uit Brabant en heb dan ook geen sociaal netwerk in limburg. Ik studeer hbo Pedagogiek (thuisstudie) en werk circa 20u per week. 

Door mijn verleden heb ik veel angsten en maak ik wat lastiger contact met mensen, ik mis hierdoor het hebben van een vriend of vriendin om gezellig mee te kletsen of wat leuks te doen.

Mijn vriend heeft zijn eigen vrienden en ik mis het hebben van een vriendengroep. Vaak blijf ik dan alleen achter en hierdoor ben ik vaak eenzaam. Ik vind eigenlijk vanalles leuk, ga graag naar buiten of doe een actieve activiteit.

Ik hoop hier mensen te vinden die een keer wat leuks willen doen.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Sam welkom!

Wat voor actieve activiteiten vind je het leukste om te doen?

Reputatie 3
Badge

Welkom Sam op de community! 😊

Vervelend om te horen dat je je zo eenzaam voelt! Ik kan me dat voorstellen als je een stukje van je vertrouwde omgeving gaat wonen en angsten hebt ontwikkeld, dat maakt nieuwe contacten maken natuurlijk nog lastiger soms! Goed dat je de eerste stap hebt gezet om je aan te melden bij Join Us! 

Ik wens je veel plezier op de community en dat je snel iemand zult vinden waar je een klik mee hebt om iets leuks mee te doen! 

Oh en pedagogiek lijkt me een interessante studie! Ik twijfel er ook weleens over om dat te gaan studeren, wat heeft jou geïnspireerd om dit te gaan studeren? ✨