Robbie - 24 jaar - omgeving leiden - even voorstellen!

  • 29 May 2023
  • 5 reacties
  • 131 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hallo allemaal!

Mijn naam is Robbie en ik woon in omgeving Leiden, en ik ben op zoek naar een aantal nieuwe vrienden (het liefst in de omgeving). Om het even heel algemeen te houden, ben ik graag bezig met lezen, gamen, wandelen en piano spelen. Ik ben een vrij geïnteresseerd persoon, dus ik leer graag over wat jij leuk vind en wie weet hebben we wel onontdekte raakvlakken!

Ik heb een kleine hoeveelheid vrienden, maar niemand die binnen een uur reistijd woont. De tijd die ik in mijn eentje spendeer kan ik over het algemeen goed waarderen, maar te veel alleen zijn, leidt wel vaak tot eenzaamheid (ik zal hier vast niet de enige in zijn).

Ik weet niet goed hoe ik dit moet afsluiten, dus ik laat het hier maar bij. Schroom niet om iets te vragen of op te merken!

Discord liefhebbers kunnen me daar ook bereiken: RobsterVII#9146

Groetjes Robbie


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hoi Robbie,

 

Woon je in Leiden omdat je daar studeert? Ik studeer namelijk ook in Leiden en kan er volgend jaar waarschijnlijk ook gaan wonen.

 

Groetjes,

 

Joshua

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Robbie,

 

Woon je in Leiden omdat je daar studeert? Ik studeer namelijk ook in Leiden en kan er volgend jaar waarschijnlijk ook gaan wonen.

 

Groetjes,

 

Joshua

Leuk zeg! Wat studeer je? Ik zit hier zelf niet voor de studie, ik ben hier gewoon in de loop der tijd gestrand hahah. Waar woon je nu?

Reputatie 2
Badge +4

Hoi Robbie,

 

Woon je in Leiden omdat je daar studeert? Ik studeer namelijk ook in Leiden en kan er volgend jaar waarschijnlijk ook gaan wonen.

 

Groetjes,

 

Joshua

Leuk zeg! Wat studeer je? Ik zit hier zelf niet voor de studie, ik ben hier gewoon in de loop der tijd gestrand hahah. Waar woon je nu?

Hoi Robbie,

 

Ik zit nu in het laatste jaar van mijn bachelor geschiedenis (dus ben druk met mijn scriptie) en ga volgend studiejaar een master doen. Wat doe jij in het dagelijks leven, als je niet studeert? Ik woon nu in Dordrecht maar zoals ik al vertelde kom ik binnenkort naar Leiden. Uit welke stad of dorp kom jij oorspronkelijk?

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Robbie,

 

Woon je in Leiden omdat je daar studeert? Ik studeer namelijk ook in Leiden en kan er volgend jaar waarschijnlijk ook gaan wonen.

 

Groetjes,

 

Joshua

Leuk zeg! Wat studeer je? Ik zit hier zelf niet voor de studie, ik ben hier gewoon in de loop der tijd gestrand hahah. Waar woon je nu?

Hoi Robbie,

 

Ik zit nu in het laatste jaar van mijn bachelor geschiedenis (dus ben druk met mijn scriptie) en ga volgend studiejaar een master doen. Wat doe jij in het dagelijks leven, als je niet studeert? Ik woon nu in Dordrecht maar zoals ik al vertelde kom ik binnenkort naar Leiden. Uit welke stad of dorp kom jij oorspronkelijk?

Ohh geschiedenis, supergaaf man! Ik werk in een boekhandel in omgeving Utrecht. Oorspronkelijk kom ik uit Hasselt (klein dorpje boven Zwolle). Jij oorspronkelijk uit Dordrecht?

Reputatie 2
Badge +4

Hoi Robbie,

 

Woon je in Leiden omdat je daar studeert? Ik studeer namelijk ook in Leiden en kan er volgend jaar waarschijnlijk ook gaan wonen.

 

Groetjes,

 

Joshua

Leuk zeg! Wat studeer je? Ik zit hier zelf niet voor de studie, ik ben hier gewoon in de loop der tijd gestrand hahah. Waar woon je nu?

Hoi Robbie,

 

Ik zit nu in het laatste jaar van mijn bachelor geschiedenis (dus ben druk met mijn scriptie) en ga volgend studiejaar een master doen. Wat doe jij in het dagelijks leven, als je niet studeert? Ik woon nu in Dordrecht maar zoals ik al vertelde kom ik binnenkort naar Leiden. Uit welke stad of dorp kom jij oorspronkelijk?

Ohh geschiedenis, supergaaf man! Ik werk in een boekhandel in omgeving Utrecht. Oorspronkelijk kom ik uit Hasselt (klein dorpje boven Zwolle). Jij oorspronkelijk uit Dordrecht?

Ik ben geboren in Ridderkerk en heb het grootste deel van mijn kindertijd in Zwijndrecht gewoond, dat ligt vlakbij Dordrecht. Inmiddels woon ik wel al 10 jaar in Dordt, zoals wij Dordrecht zelf noemen. Hoe reis je trouwens naar je werk bij Utrecht als je in Leiden woont? Ga je met de trein, of heb je een auto? En wat zijn de taken bij de boekhandel waar je werkt?