Renze 23 omgeving velsen

  • 24 November 2021
  • 3 reacties
  • 150 × bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hallo iedereen! :-)

 

Mijn naam is Renze. 23 jaar oud en ik woon onder de rook van Tata Steel in het pittoreske gemeente Velsen! 

 

Begin dit jaar ben ik begonnen bij een fysieke groep bij mij in de buurt en later ben ik ook aangesloten bij Join-Us online. Bij Join-Us ben ik inmiddels doorgestroomd als ervaringsvrijwilliger en als een van de moderators van deze community! Daarnaast werk ik nog fulltime in een technische groothandel. Ik woon al op mezelf in een eigen huurhuisje van 30m2. Wat ik daar zo leuk aan vind is dat ik nu echt alle vrijheid heb om te doen en laten wat ik zelf wil. Aan niemand hoef ik mijn verantwoording af te leggen! Nadeel, mijn eigen troep opruimen XD.

 

Ik train 1x per week mee met de plaatselijke basketbal vereniging en daarnaast sport ik ook nog bij een sportschool. Ook reis ik veel met de trein door Nederland. Ik vind vooral de vrijheid heerlijk als je onderweg bent en je hoeft zelf niet te rijden :). Meestal lees ik een goed boek, kijk ik even wat series, ben ik nieuwe spotify playlisten aan het maken of kijk ik lekker eindeloos naar buiten. 

 

Ik heb zelf een voedselallergie (Pinda's en Noten) waardoor ik altijd een lastige klant ben ;)

 

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust (hieronder of prive)

 

Veel plezier hier :-) 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Leuk dat ook jij je voorstelt, we hebben elkaar natuurlijk al ontmoet maar leuk om wat meer over je te weten! 

Hey Renze!

Heb jou afgelopen dinsdag niet veel gesproken, maar ik vond dat jij (en iedereen die er zat) het echt super hebben gedaan! Zo spannend en dan toch gewoon je verhaal kunnen vertellen 👌👍 

Haha op jezelf kunnen wonen is echt heel fijn maar echt jammer dat die kaboutertjes niet even komen helpen om de troep op te ruimen 😂. Tegenwoordig heb ik daar Betty voor, een robot stofzuiger mét dweilfunctie 😉 scheelt al de helft 🙈

Reputatie 5
Badge +6

Hey Renze!

Heb jou afgelopen dinsdag niet veel gesproken, maar ik vond dat jij (en iedereen die er zat) het echt super hebben gedaan! Zo spannend en dan toch gewoon je verhaal kunnen vertellen 👌👍 

Dankjewel! Geloof het of niet maar ik vond het doodeng om de studio binnen te lopen haha. Maar eenmaal binnen viel het reuze mee en was de sfeer heel relaxt! Uiteindelijk met weinig spanning op mijn plek gaan zitten en de vraagjes beantwoord haha. Maar het was een super leuke ervaring!!

Haha op jezelf kunnen wonen is echt heel fijn maar echt jammer dat die kaboutertjes niet even komen helpen om de troep op te ruimen 😂. Tegenwoordig heb ik daar Betty voor, een robot stofzuiger mét dweilfunctie 😉 scheelt al de helft 🙈

Thxx voor de tip! Ik ga morgen mijn schoentje zetten met een verlanglijstje! Wie weet is de Sint wel aardig voor mij ;)

 

 

Reageer