Voorstellen: Thom 24

  • 1 June 2023
  • 6 reacties
  • 217 × bekeken

Badge +3

Hey allemaal die dit lezen,

Ik ben Thom 24 jaar, en heb eigenlijk helemaal niemand in me leven behalve me kat😂. 

Ik ben niet perse een introvert maar heb geleerd dat ik heel slecht ben in het onderhouden van relaties.

Tuurlijk baal ik daar heel erg van, maar nu ik dat weet probeer ik er actief mee bezig te zijn.

Ik probeer dingen buiten me comfort zone en dat brengt me veel voldoening en zou dat als tip willen geven voor mensen die wellicht met de zelfde problemen lopen

zo ben ik bijvoorbeeld, in me eentje naar een festival gegaan en een super leuke tijd gehad, ook heb ik een kookcursus gevolgd (ik houd helemaal niet van koken) en heb daar super veel gelachen.

En zo zijn er nog wel meer dingen waar ik niet over wil nadenken maar gewoon moet gaan doen! 
Maar samen met iemand iets doen is natuurlijk altijd leuker. 

ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen, om leuke dingen te ondernemen.

mocht je interesse hebben laat het zeker even weten😊


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hey Thom,

Welkom! 
Wat zijn je hobby’s en waar woon je?

Nik

Badge +3

Hey Thom,

Welkom! 
Wat zijn je hobby’s en waar woon je?

Nik

Heyyy Nik

Ik woon in de buurt van Utrecht, ik vind het leuk om muziek te maken , ik game met regelmaat op pc en ps5 . Veder heb ik een passie voor het maken van meubels. 

En jij? 

 

Reputatie 4
Badge +9

Ik woon in Amsterdam en houd van gamen op de PS5 net als jij! Speel zelf FIFA en Horizon Zero Dawn, en jij?

Dus jij kan als ik straks om mijzelf woon een mooie tafel in elkaar zetten?😉

Badge +3

Ik woon in Amsterdam en houd van gamen op de PS5 net als jij! Speel zelf FIFA en Horizon Zero Dawn, en jij?

Dus jij kan als ik straks om mijzelf woon een mooie tafel in elkaar zetten?😉

Haha ja dat kan ik wel, 🔨 

Ik speel op het moment eigenlijk alleen overwatch op m’n PlayStation, FIFA word ik nerveus van🤫

Horizon heb ik gespeeld vind dat echt een van de mooiste games tot nu toe

Badge +3

Ik woon in Amsterdam en houd van gamen op de PS5 net als jij! Speel zelf FIFA en Horizon Zero Dawn, en jij?

Dus jij kan als ik straks om mijzelf woon een mooie tafel in elkaar zetten?😉

Haha ja dat kan ik wel, 🔨 

Ik speel op het moment eigenlijk alleen overwatch op m’n PlayStation, FIFA word ik nerveus van🤫

Horizon heb ik gespeeld vind dat echt een van de mooiste games tot nu toe

Psn: Grapjas420 

Reputatie 2
Badge

Hey Thom!

Ik ben Nikki, 24 jaar oud. Ik woon zelf in Tilburg, maar kom best vaak in de omgeving van Utrecht. Dus als je naast online contact ook fysiek dingen met mensen wil ondernemen, dan zit ik dicht in de buurt. :)
Ik game trouwens ook, zowel PC als PS5. Dus het lijkt me ook tof om eens samen te gamen! Overwatch speel ik eigenlijk niet, maar ik weet zeker dat we wel gemeenschappelijke games kunnen vinden.

Je kan me altijd een berichtje sturen als je eens wil chatten of gamen!  :)