Voorstellen: Erik 21 omgeving Delft

  • 23 May 2023
  • 8 reacties
  • 170 × bekeken

Badge

Hai allemaal!

 

Ik ben Erik, 21 jaar en ik kom uit Delft. 

Tijdens mijn opleiding vond ik het erg lastig om nieuwe vrienden te maken, zeker aangezien een groot deel van de opleiding online plaatsvond. De opleiding is nu weer in het echt, maar nu ben ik aan het eind van mijn laatste jaar gekomen.

Het lijkt me leuk om te wandelen in de natuur, te fietsen, spellen te spelen, films te kijken, een drankje te doen of gewoon te kletsen. Er zijn heel veel andere dingen die ik leuk vind, maar daar kunnen we het altijd over hebben :)

Hopelijk tot gauw!

~Erik


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Haai Erik! Leuk dat je hebt aangemeld :-)

 

Wat voor opleiding doe je?

Reputatie 5
Badge +7

Hehe dat is toevallig, ik ben ook 21 en kom uit Delft 🙌Wat voor spelletjes speel jij of films kijk jij graag? :)

Badge

Ik doe pedagogiek in Leiden :)

Het is een leuke opleiding, maar ik zit nu al aan het eind van het laatste jaar en het is vooral zelfstandig, dus nieuwe mensen leren kennen is niet makkelijk.

Badge

Qua games speel ik vooral retro spellen en qua bordspellen eigenlijk alles haha. Qua films alles van natuurdocumentaires tot actiefilms. Ik sta voor veel open :)

Hoi Erik!

Reputatie 4
Badge +5

Hey Erik,

Ik woon in Leiden, dus wij zitten lekker dicht bij. elkaar. Ik ben ook fan van de natuur en gamen en lekker de rust opzoeken, maar ik sta voor veel open!

Badge

Hoi Erik!

Haii, hoe is het? :)

Badge

Hey Erik,

Ik woon in Leiden, dus wij zitten lekker dicht bij. elkaar. Ik ben ook fan van de natuur en gamen en lekker de rust opzoeken, maar ik sta voor veel open!

Hai Robster!

 

Leuk! Wat voor games speel je?