Noord Limburg

  • 15 April 2023
  • 7 reacties
  • 130 × bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Goedemiddag iedereen, onlangs ben ik verhuisd naar omgeving Venlo en ik ken hier nog niemand. Zet er hier iemand op die in de buurt woont?


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Badge

Hey ik woon in leveroy is wel een stukje uit de buurt maar ook weer niet te ver weg 

 

Badge

Hey Richard, 

Altijd lastig om snel nieuwe vrienden te maken in een vreemde omgeving, maar ik hoop dat je via deze weg snel nieuwe contacten zult opdoen. Ben je naar venlo verhuisd voor werk/studie? 
Ik woon zelf niet in Venlo, maar ik kom er wel regelmatig/dagelijks. Je kunt me altijd een berichtje sturen 

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Edwin, Leveroy valt inderdaad wel mee. Kom je wel eens deze kant op?

Ha Tay, ik woonde hier eigenlijk al in de buurt (Nettetal) met mijn ex. Zelf kom ik uit Breda en ik ben hier een beetje door mijn ex hier verzeild geraakt haha. Ik werk in Venlo en studeer in Nijmegen. 

Het lijkt me leuk om met jullie contact te houden en wellicht iets te ondernemen! Hebben jullie hobby's?

Badge

Ohja Nettetal daar heb ik wel eens van gehoord! 
Leuk, wat studeer je? 
ik studeer zelf ook nog en daarnaast hou ik heel erg van films, terrasjes pakken, wandelen en jullie?! 

Reputatie 1
Badge +3

Ik zit nu in mn derde jaar Filosofie, hopelijk ben ik daar met 2 maandjes mee klaar. En wat studeer jij? Wat die hobby's betreft: het is net alsof ik in de spiegel kijk haha

Badge

Oh wow wat een mooi vooruitzicht een afgeronde studie. Nu ik je antwoord lees hebben we volgens mij heel wat om over te kletsen! Zit je toevallig ook op de JoinUs discord? Dan kunnen we daar verder praten 

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Edwin, vraagje: kom je wel eens naar Venlo toe? We proberen iets te organiseren en t zou leuk zijn als je daar bij kon zijn :)