Nathalie 20

  • 10 April 2023
  • 2 reacties
  • 240 × bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hoi hoi!! Ik ben Nathalie, ik ben 20 jaar en woon in de omgeving van Amersfoort. Na het afronden van de havo in 2020 heb ik een tussenjaar genomen met daarna een verkeerde studiekeuze. Nu heb ik geen aansluiting kunnen vinden bij mijn vorige opleiding en is het eenzame gevoel toch best wel weer wat vaker op de voorgrond. Nu zeker omdat ik ook geen studie doe. 

Ik vind het leuk om te wandelen, sporten, actief bezig te zijn, leuke dingen te ondernemen, concerten te bezoeken, breien (inner old lady vibes haha), lezen, tekenen en creatief bezig te zijn. Verder houd ik van diepe gesprekken en leren van anderen, maar lekker lachen en lol hebben vind ik net zo leuk. 

Ik ben op zoek naar vriendschappen die echt zijn, dus niet dat het van 1 kant moet komen :).

Het zou leuk zijn als je ook uit de omgeving Amersfoort komt, maar dat is geen eis. 

 

Stuur vooral een berichtje of laat iets achter bij dit bericht! :)

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Nathalie

Ik ben Linde, 22 en woon in Baarn. Erg dichtbij Amersfoort dus. Je berichtje spreekt mij erg aan. Het lijkt erg leuk om in contact te komen. Laat maar weten of je dat ziet zitten. Ik zou het leuk vinden

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nathalie22!

Welke boeken/genres vindt je zoal leuk om te lezen en wat teken je graag?

Ikzelf ben 25 en woon in Midden Nederland en omgeving (38 minuten van Amersfoort vandaan, dus valt mee qua reisafstand).

We hebben, kijkend naar je topic best wel wat raakvlakken lijkt mij. Ik mag dan misschien niet zo sportief en actief zijn wegens redenen (al is wandelen wel ontzettend belangrijk voor mij), maar ik vind het ook leuk om leuke dingen te ondernemen; zoals naar de bios gaan, terrasje pakken, shoppen (voornamelijk boeken). Daarnaast hou ik zoals je misschien al gemerkt hebt ook erg van lezen, maar game ik ook graag, doe ik aan poëzie schrijven en schrijf ik zo nu en dan fanfictie. Verder hou ik ook erg van Dungeons & Dragons en teken ik weleens (niet heel vaak meer tegenwoordig).

Ik ben ook van de wat diepere gespreksstof maar hou ook wel van lachen en lol maken.

Betreft dat je op zoek bent naar echte vriendschap kan ik mij daar wel in vinden. Ik ben het helemaal met je eens dat het niet alleen maar van een kant moet komen maar dat er een gelijk gevoel van geven en nemen moet zijn, vanuit beiden kanten.

Mocht je willen kletsen en wellicht willen afspreken na een tijdje, schroom dan niet om een berichtje te sturen en voel je hier vrij in!

Soms kan het een tijdje duren voor ik reageer maar de reden hierachter is voornamelijk werk.