Naomi 27 Nijverdal

  • 16 March 2023
  • 6 reacties
  • 330 × bekeken

Badge

Hallo allemaal!

Ik dacht laat ik me is opnieuw voorstellen, ik ben Naomi en ben 27jaar en ik woon in Nijverdal 😁!

Een tijdje geleden is mijn relatie uitgegaan waardoor ik er toch achter kwam dat ik niet veel vriendschappen om mij heen heb en wat mij vrij eenzaam laat voelen. Ook op mijn werk werken er geen leeftijdsgenoten waardoor ik toch een beetje een sociaal stuk mis. 

 

Binnenkort begin ik ook met de Join Us Online!

 

Wat ik erg leuk vind om te doen is gamen en dan via mijn pc! En dan voornamelijk shooters,battle royales, en survival games, maar ik sta eigenlijk wel voor alles qua games open 😄. 

Maar ik vind het ook heel leuk om een terrasje te pakken, shoppen, dagjes weg, en creatief bezig te zijn of gewoon op visitie bij iemand te gaan en lekker te kletsen over van alles en nog wat😊!

Sinds kort ben ik zelf ook weer bezig met fitnessen en doe ik voornamelijk groepslessen op het moment zoals: xco, tone, de burn, en bodypump!

 

Waar ben ik na opzoek of hoop ik te vinden? Ik hoop dat ik hier wat nieuwe vriendschappen maak, waarmee ik lekker kan gamen, waarmee ik kan appen en bellen, en als het goed gaat mee kan afspreken!

 

Mocht je dus zin hebben om een game te spelen of gewoon lekker kletsen hit me up! 🙋🏼


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Hey welkom 

Noemi 

Wat goed van je dat je die stap zet om via hier vriendschappen te zoeken 

Zal heel erg leuk zijn dat het je lukt 

Ik ben michael ik ben 27 jaar 

Mocht je willen chatten:)

Badge

hoii

Reputatie 2
Badge +3

Hey, 

Mijn naam is bart en ben 18 jaar en toevallig woon ik ook in Nijverdal.

Als je wilt kunnen we een keer gamen en misschien zelfs wel een keer afspreken 🫣.

al vind ik het best wel lastig om echte gesprekken te starten en te voeren.

ik zal wachten op je bericht

Badge

Hoi Naomi,

 

Ik herken veel van wat je zegt en op mijn werk zijn er ook geen leeftijdgenoten momenteel waardoor ik moeilijker nieuwe mensen ontmoet. Zelf game ik ook maar dan voornamelijk op de playstation :)

Reputatie 3
Badge +4

Hee, ik ben 25 en woon ook in Nijverdal!

Ik heb ook niet heel veel vriendschappen hier dus als je het leuk vind mag je me altijd een pb sturen.

 

Ik hou ook van shoppen en dagjes weg gaan. Ook game ik soms op mn nintendo switch

 

Groetjes Lisa

 

 

 

Reputatie 2
Badge +3

Hi Noemi!

Ik woon in Enschede, vind het niet erg om te reizen!
Ik ben Amber, 28 jaartjes jong.

Zie dat we wel wat gemeenschappelijke interesses hebben :)
Ook ben ik op zoek naar nieuwe vriendschappen, dus je kan me een berichtje sturen als je dat leuk lijkt :)