Kattenkwaad 24 omgeving Overijssel

  • 24 November 2022
  • 4 reacties
  • 119 ร— bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoi hoi, ik ben Mari, ik ben 24 jaar en woon momenteel in Overijssel (al kom ik van oorsprong uit Limburg). Ik ben non-binair (of als je het nog specifieker wil hebben: genderflux) en nog een beetje op zoek naar de pronouns waar ik me het fijnst bij voel, maar voor zijn mijn pronouns die/hen/hun.

Ik heb best wel wat hobbyโ€™s, zoals onder andere tekenen, gamen, bakken, TTRPGs spelen, knuffels maken, zingen, en cosplay. Ik zal vast nog wel wat hobby's vergeten hier, maar dat maakt vast niet uit :')

Momenteel zijn mijn twee grote hobby's tekenen en TTRPGs spelen. TTRPG staat voor "Tabletop Role-Playing Gameโ€, en ik denk dat een van de de bekendste TTRPGs op het moment Dungeons & Dragons is. Ik speel naast D&D ook graag Masks: A New Generation, een spel waarin de spelers spelen als een team van tiener-superhelden.
Mijn andere grote hobby, tekenen, is met name gefocust op het tekenen van personages (meestal die die ik zelf bedacht/ontworpen heb, maar ook wel vaker die van anderen). Ik probeer om eens per week mijn tekenprocesย te livestreamen op Twitch, maar daar ben ik nog niet heel lang mee bezig dus ik ben nog niet echt een super geweldige streamer of zo xD

ย 

Als jullie vragen hebben, gewoon stellen, dan zal ik proberen een goed antwoord te gevenย <3


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Leuk dat je cosplay doet! Als wat/wie heb je wel eens gecosplayed?

Reputatie 1
Badge +1

Leuk dat je cosplay doet! Als wat/wie heb je wel eens gecosplayed?

Ik heb al een tijdje niet echt meer aan cosplay gedaan vanwege het feit dat de meeste events niet doorgingen de afgelopen jaren, maar de meeste van mijn recente cosplays zijn eigenlijk met name characters die niet van een bekende source komen of zo xD

Mijn favoriete cosplay tot nu toe is denk ik deze (Aion van Aether Eternius)

de foto is aan beetje wazig, maar ik heb helaas niet echt veel betere foto's van deze cosplay ^^โ€

ย 

Mijn meest recente cosplay is van รฉรฉn van mijn eigen D&D personages

mijn Tiefling Bard: Presence

ย 

Andere cosplays die ik gedaan heb zijn:

  • Hecate (Aether Eternius)
  • Makumbo (Aether Eternius)
  • Sonia Nevermind (Super Danganronpa 2)
  • Kokichi Ouma (New Danganronpa V3)
  • ik heb er vast nog meer maar kan ze gewoon niet herinneren omdat het te lang geleden is :')
Reputatie 3
Badge +4

@Kattenkwaadย wat leuk! Ben je wel eens op comiccon geweest?

Reputatie 1
Badge +1

@Kattenkwaadย wat leuk! Ben je wel eens op comiccon geweest?

Nee, maar ik wil wel heel graag. Helaas heb ik autisme en zijn drukke binnen-evenementen zoals Comic Con al snel te veel voor mij ๐Ÿ˜”

Het enige kostuum-gerelateerde evenement waar ik echt met regelmaat heen ga is Elfia, wat iets makkelijker te verdragen is voor mijn autisme omdat het buiten is (en er dus minder geroezemoes/galmende geluiden zijn)