het vragen topic

  • 13 April 2023
  • 8 reacties
  • 222 × bekeken

Reputatie 6
Badge +11

Hey allemaal:)

 

Soms is het wel eens lastig een gesprek te starten teminste dat vind ik persoonlijk  vaak wel. 

 

Nu kwam ik op een idee om een vragen topic te maken. 

 

Hoe werkt het? 

 

Je stelt een vraag en de persoon  onder je beantwoord de vraag en stelt een nieuwe vraag. 

 

Hopelijk komen hier toffe vragen  of leuke gesprekken uit 🙂

 

Ik zou beginnen met de eerste vraag. 

Wat wilde je als kind graag voor werk doen? En wat voor werk of opleiding  doe je nu?


8 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Vanaf groep 2 heb ik al geroepen dat ik arts wilde worden. Uiteindelijk op VMBO basis ingeschaald waardoor ik naar opties ben gaan kijken, nu ben ik MBO verpleegkundige en binnenkort rond mijn opleiding tot diëtiste af (en je bent nooit te oud om te leren, dus wie weet doe ik ooit nog eens een poging om arts te worden). 

Wat zijn je zomervakantie plannen voor dit jaar? 

Mijn ouders zijn van plan om een 3 weken roadtrip naar spanje te organiseren, en ik ben wat minder fan van dat plan. Ik zie er namelijk tegenop om 12 uur lang achterin de auto te zitten geklemd tussen mijn twee broertjes (3 en 6)…

Naar wat voor muziek luister je het liefst?

Reputatie 4
Badge +8

Erg veel muziek rock muziek vind ik leuk nickelback bijvoorbeeld maar ook suzan en freek en nielson en froukje maar clouseau vind ik ook leuk en krezip , blue october citizen solder mijn muziek ik best met breed @XGamerGX13 

 

Voor de gene na mij was is het leukste wat je ooit hebt mee gemaakt ?

Reputatie 3
Badge +5

Dat ik iemand heb leren kennen, (mijn vriend) waarmee ik zoveel hobby´s kan delen, en dat we het fijn hebben samen, ondanks af en toe discussies met elkaar.

 

Wat is je favoriete dier?

Reputatie 4
Badge +7

Mijn favoriete dieren zijn Panda’s, ze zijn gewoon zo schattig en lui. 

Wat zijn je hobbies?

Reputatie 5
Badge +9

Ik houd ervan om te koken! Games speel ik ook meer dan genoeg, lezen probeer ik op te pakken. Maar mijn grootste hobby blijft toch echt muziek luisteren & vooral liedjes / genres ontdekken!


Wat heb je voor leuks/interessants op de planning staan om te gaan doen?

Ik heb met iemand afgesproken om op de 18e (april) iets lekker gezelligs te doen :), en daarvoor heb ik ook nog een sollicitatie gesprek bij de bieb (in de ochtend). Hopelijk voel ik me dan een stuk beter.

 

Wat is jou favoriete film/serie en waarom?

Reputatie 3
Badge +6

Mijn favoriete serie is is op dit moment Never Have I Ever. Het is een leuke serie die soms erg relatable kan zijn en ook gwn erg grappig met de hele familie van Devi. Lekker overdreven typetjes soms haha

 

Waar ben je trots op als je naar jezelf kijkt en welk compliment zou je jezelf vaker mogen geven? 

Reageer