Hessel 21 omgeving Leeuwarden

  • 5 March 2023
  • 10 reacties
  • 260 × bekeken

Hey allemaal, mijn naam is Hessel, 21 jaar oud en ik woon in het prachtige Friesland. Ik studeer aan de NHL en in mijn vrije tijd game ik en kijk ik series en films. Vroeger was ik een heel introvert persoon maar de laatste jaren mis ik toch die sociale connectie met mensen. 

 

Het lijkt me leuk om via deze manier nieuwe mensen te leren kennen en wie weet komt er wel een vriendschap uit!

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +7

He welkom!

 

Kan je iets meer over jezelf vertellen

Reputatie 1
Badge

Hey, welke series en films kijk je?

He welkom!

 

Kan je iets meer over jezelf vertellen

Dat is een hele brede vraag haha. Wat wil je weten?

Hey, welke series en films kijk je?

Op dit moment ben ik weer begonnen met The Walking Dead, vroeger was ik er eens mee gestopt omdat ik het niet meer leuk vond maar ik wil het helemaal uitkijken haha. Ik kijk heel veel films maar scifi en avontuur vind ik wel het leukste denk ik. Verder heb ik nog genoeg films op mijn lijstje staan dus ik ga me niet vervelen.

Reputatie 2
Badge +2

Hey Hessel!

Welke games speel je? Ik game ook, misschien is het leuk om samen eens wat te gamen?

Reputatie 5
Badge +7

@Hesseltjuuh Wat studeer je?

Hey Hessel!

Welke games speel je? Ik game ook, misschien is het leuk om samen eens wat te gamen?

Hey sorry voor het late antwoord.

Nu speel ik vooral Overwatch en Minecraft. Soms doe ik dan ook met vrienden League maar daar ben ik een beetje bagger in 😅. Ja lijkt me leuk!

@Hesseltjuuh Wat studeer je?

Elektrotechniek, ik zit nu in het derde jaar dus alweer bijna klaar. En jij?

Reputatie 5
Badge +7

Interessant man. Ik doe de opleiding maatschappelijke zorg, zit in mijn tweede momenteel

Hallo ik ben Lizan het lijkt mij leuk om je te leren kennen ik heb een beetje dezelfde interesses als jou groetjes Lizan