hallo iedereen

  • 9 May 2022
  • 8 reacties
  • 183 × bekeken

Badge +3

Ik ben Jesse ben 20 jaar en woon in Limburg. Ik ben een rustig persoon en probeer het beste voor iedereen. Ik ben iedereen kwijt geraakt wegens dat ze verslaafd waren aan drugs en anderen problemen. Wegens dat ik vast werk en niemand heb om in het weekend wat te gaan doen. Ontmoet ik geen mensen en weet ik soms ook niet hoe ik een gesprek moet beginnen en nieuwe mensen kan leren kennen. Daarom dat ik nu graag deze site is probeer en hoop nieuwe en leuke mensen te ontmoeten. Hoor het graag.

groetjes, jesse


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Heyy! Welkom op dit platform! Dat is echt niet fijn om te horen :( Ik snap het wel, je bent goed voor anderen, maar je moet ze wel laten gaan, omdat het gewoon niet anders kan. Goed dat je dit gaat proberen en ik hoop voor je dat je leuke nieuwe mensen leert kennen waar je in de weekenden leuke dingen mee kan gaan doen! :)) Als je verder wilt praten, kan je me gerust een berichtje sturen als je wilt! Ik kom zelf ook uit Limburg toevallig :) Groetjes, Kyra

Reputatie 2
Badge +3

Hey Jesse, erg vervelend om te horen dat je iedereen bent kwijt geraakt. Ik herken het om in het weekend niks te doen hebben. Zelf ben ik 21 jaar en woon ook in Limburg dus je mag me altijd een bericht sturen 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Jesse, 

Welkom hier. :) 

Leuk weer eens een Limburger tegen te komen! 

Ik begrijp wat je schrijft, de weekenden alleen doorbrengen kan heel naar aan voelen. 

Wat vind je leuk om in je vrije tijd te doen? 

Ik ben Jesse ben 20 jaar en woon in Limburg. Ik ben een rustig persoon en probeer het beste voor iedereen. Ik ben iedereen kwijt geraakt wegens dat ze verslaafd waren aan drugs en anderen problemen. Wegens dat ik vast werk en niemand heb om in het weekend wat te gaan doen. Ontmoet ik geen mensen en weet ik soms ook niet hoe ik een gesprek moet beginnen en nieuwe mensen kan leren kennen. Daarom dat ik nu graag deze site is probeer en hoop nieuwe en leuke mensen te ontmoeten. Hoor het graag.

groetjes, jesse


Hallo Jesse.

 

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je al je vrienden bent kwijt geraakt en dan ook nog door zo’n stomme maar ook moeilijke reden.

Hopelijk brengt deze weg iets voor je.

Ik ben in ieder geval Robin en misschien hebben wij wel wat de zelfde interesse.

 

Zo is de eerste stap al gezet.

 

Groetjes Robin

 

Reputatie 5
Badge +7

Hey Jesse! 
 

wat vervelend om te horen. Maar ik geloof altijd wel in dat de mensen in je leven er zijn voor een rede en dat als het zo moet zijn dat ze dan weer terug komen wanneer de tijd juist is! Desalniettemin is het super goed dat je hier de stap zet om jezelf voor te stellen! 
 

wil je misschien iets vertellen over de dingen die je graag doet? Wat zijn je hobby’s? 

Groetjes! 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Jesse,

Wat leuk dat je, je voorstelt. 

Heel vervelend dat je mensen kwijt bent geraakt. Heel sterk van je dat je opzoek gaat naar nieuwe contacten.

Ik ben Niels en ben net als jij 20 jaar en woon ook in Limburg. Kijk gerust via mijn profiel naar mijn voorsteltopic. Lijkt het jou leuk om contact met mij te leggen, stuur mij dan gerust een privébericht. Zelf wil ik graag contacten opdoen om hopelijk ook (een) vriendschap(pen) op te bouwen. 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Welkom @Jessev in de community!

 

Wat enorm tof dat je hier heel open over bent!

Wat vind je leuk om te doen in het dagelijkse leven?

Kijk je weleens wat films/series en vind je boeken lezen leuk?

We hebben namelijk leuke ‘events’ waarin we hier dieper op ingaan!

 

Ik hoor het graag van je :).

 

Groetjes,

Anwar

Reputatie 4
Badge +7

Welkom