Ghislaine 21 omgeving (maar niet beperkt tot) Zuid-Holland

  • 23 April 2023
  • 4 reacties
  • 92 × bekeken

Hallo iedereen die dit leest. Mijn naam is Ghislaine, ik ben 21 en woon vlakbij Rotterdam.

Het lijkt me leuk om met andere leuke activiteiten te gaan ondernemen en zo nieuwe mensen te leren kennen.
Locatie is voor mij geen probleem en vind het ook niet erg om naar een andere stad buiten Zuid-Holland te reizen (maar ook weer niet helemaal naar de andere kant van het land, Utrecht is vaak een mooie tussen optie, toch?). 

Ik speel vaak games, van fps tot casual en vind het ook leuk om nieuwe games uit te proberen (op pc, ps4 en switch). 
Ik hou van muziek zoals Fall Out Boy, MCR, Muse en Green Day. 
Marvel heeft ook mijn interesse, zowel de comics als de films. 
Mijn favoriete series zijn Sherlock en Doctor Who, en favoriete film is Fantastic Beasts and Where to Find Them.
 

Let me know als je het leuk lijkt om een keer samen wat te doen, van gamen tot in het echt (ik ben niet zo moeilijk) 😄


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) 

 

Welke games speel je allemaal? 

 

We gaan op 5 mei met join us naar bevrijdings pop en Haarlem  je bent van harte welkom.

 

 

Hey van harte welkom:) 

 

Welke games speel je allemaal? 

 

We gaan op 5 mei met join us naar bevrijdings pop en Haarlem  je bent van harte welkom.

 

 

Hi,

ik speel op dit moment Overwatch, Sons of the Forest en Animal Crossing.
Maar choice-based games vind ik ook fantastisch.

 

Ik ga zeker 5 mei even openhouden lijkt me super leuk! 

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) 

 

Welke games speel je allemaal? 

 

We gaan op 5 mei met join us naar bevrijdings pop en Haarlem  je bent van harte welkom.

 

 

Hi,

ik speel op dit moment Overwatch, Sons of the Forest en Animal Crossing.
Maar choice-based games vind ik ook fantastisch.

 

Ik ga zeker 5 mei even openhouden lijkt me super leuk! 

Gezellig :) Als je eens zin hebt om samen te gamen of te ondernemen mag je altijd een pbtje sturen :) 

Reputatie 4
Badge +7

Hey van harte welkom:) 

 

Welke games speel je allemaal? 

 

We gaan op 5 mei met join us naar bevrijdings pop en Haarlem  je bent van harte welkom.

 

 

Hi,

ik speel op dit moment Overwatch, Sons of the Forest en Animal Crossing.
Maar choice-based games vind ik ook fantastisch.

 

Ik ga zeker 5 mei even openhouden lijkt me super leuk! 

Hey!! Ik speel ook overwatch :D.