Voorstellen: Vera000 21 omgeving Oost Brabant

  • 29 January 2023
  • 24 reacties
  • 828 × bekeken

Reputatie 1
Badge

hey,

ik ben 21 (meisje) en woon in het ooste van brabant. ik zou graag mensen willen ontmoeten die met mij mee willen naar festivals. zelf wil ik heel graag naar  emporium maar helaas heb ik geen vrienden om mee te gaan. alleen gaan vind ik toch te eng.

wat zijn jullie ervaringen? en is er misschien iemand die interesse heeft


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

24 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Ik vind festivals erg leuk bevrijdings festival was ik met jpin us geweest en appelpop ook

Reputatie 3
Badge +4

Lijkt mij leuk, ik ga naar Tomorrowland, Amsterdam Dance Event, Don’t let Daddy Know

Reputatie 4
Badge +5

Hey Vera!

Ik ben zelf ook erg op zoek naar mensen om naar festivals mee te gaan. Mocht je het leuk vinden iets te plannen laat het dan gerust weten.

Reputatie 1
Badge

Lijkt mij leuk, ik ga naar Tomorrowland, Amsterdam Dance Event, Don’t let Daddy Know

tomorrowland is ook een van de festivals waar ik graag nog een keer heen zou willen ooit

Reputatie 1
Badge

Hey Vera!

Ik ben zelf ook erg op zoek naar mensen om naar festivals mee te gaan. Mocht je het leuk vinden iets te plannen laat het dan gerust weten.

he, naar wat voor soort festivals ga ( of wil  )je dan?

Reputatie 4
Badge +5

Hey Vera!

Ik ben zelf ook erg op zoek naar mensen om naar festivals mee te gaan. Mocht je het leuk vinden iets te plannen laat het dan gerust weten.

he, naar wat voor soort festivals ga ( of wil  )je dan?

Ik wil zelf het liefst naar techno festivals. Hopelijk dit jaar naar Wildeburg en Into The Woods, maar die verkopen helaas heel snel uit. Awakenings of AMF lijkt mij ook leuk. Verder lijkt het mij wel gaaf om een keer naar Lowlands, Tomorrowland of Sziget te gaan. Een gewoon gezellig festival met Nederlandse artiesten vind ik ook leuk. Alleen hip-hop, urban en latin achtige festivals vind ik niks.

Wat voor festivals zou jij zelf nog meer naar toe willen? 

Reputatie 1
Badge

Hey Vera!

Ik ben zelf ook erg op zoek naar mensen om naar festivals mee te gaan. Mocht je het leuk vinden iets te plannen laat het dan gerust weten.

he, naar wat voor soort festivals ga ( of wil  )je dan?

Ik wil zelf het liefst naar techno festivals. Hopelijk dit jaar naar Wildeburg en Into The Woods, maar die verkopen helaas heel snel uit. Awakenings of AMF lijkt mij ook leuk. Verder lijkt het mij wel gaaf om een keer naar Lowlands, Tomorrowland of Sziget te gaan. Een gewoon gezellig festival met Nederlandse artiesten vind ik ook leuk. Alleen hip-hop, urban en latin achtige festivals vind ik niks.

Wat voor festivals zou jij zelf nog meer naar toe willen? 

he, tomorrowland lijkt me ook echt nog vet om heen te gaan. verder zou ik ook nog een keer naar lowlands of defcon willen gaan.

zelf vind ik hip hop , urban en latin ook niet echt leuk. is te rustig / normaal ofzo.

Reputatie 3
Badge +5

Hay Vera, 

 

Wat leuk dat je van festival houd. Nou ben ik zelf ook een feestbeest en zou het gezellig vinden om je te ontmoeten en samen te gaan feesten. Graag zou ik je beter willen leren kennen. 

 

Groet 

Esmee 

Reputatie 4
Badge +9

hey,

ik ben 21 (meisje) en woon in het ooste van brabant. ik zou graag mensen willen ontmoeten die met mij mee willen naar festivals. zelf wil ik heel graag naar  emporium maar helaas heb ik geen vrienden om mee te gaan. alleen gaan vind ik toch te eng.

wat zijn jullie ervaringen? en is er misschien iemand die interesse heeft

Ik ga zelf liever ook niet alleen, heb eindelijk een Paaspop weekend ticket kunnen scoren, daar zijn nu meer dan 100 artiesten in de lineup komende editie. Wel duur, maarja.. Het kan altijd duurder haha.

Ik woon zelf (hopelijk dit jaar) in Den Bosch, woon nu nog in de buurt ervan. Kunnen altijd een keer kijken of samen gaan leuk is

Reputatie 3
Badge +5

Hay wie gaan allemaal vrijdag 7 april naar paaspop

Ik wil daar super graag heen maar ik kom uit noord-holland

 

Reputatie 4
Badge +9

Hay wie gaan allemaal vrijdag 7 april naar paaspop

Ik wil daar super graag heen maar ik kom uit noord-holland

 

Hey Esmee ik ga alle dagen, dus ook vrijdag 🙂, kom gezellig mee zou ik zeggen

Reputatie 3
Badge +5

O okee ik kijk even 

Ik kom namelijk uit Noord/Holland en dan is het lastig om nog thuis te komen

Reputatie 4
Badge +9

O okee ik kijk even 

Ik kom namelijk uit Noord/Holland en dan is het lastig om nog thuis te komen

Ahh snap ik.

Reputatie 3
Badge +5

Dus moet even kijken of ik dan ga. Als ik in Brabant ga wonen ga ik zeker heen.

Ik twijfel echt of ik in brabant wil gaan wonen

 

Reputatie 4
Badge +9

Dus moet even kijken of ik dan ga. Als ik in Brabant ga wonen ga ik zeker heen.

Ik twijfel echt of ik in brabant wil gaan wonen

 

Ahh snap ik, België is sws goedkoper om nu te wonen

Badge

Hey allemaal,

 

Ik ben nieuw in deze community!

Zo jammer dat ik dit nu pas lees van Paaspop.

Maar goed nog genoeg festivals die eraan komen… 

Ik ben zelf echt een festival en concert fan…mensen die dus nog iemand zoeken of die komende maanden eens iets leuks willen doen . Let me know! Ik kan ook hier een lijstje sturen van concerten waar ik graag heen wil en waar nog tickets beschikbaar voor zijn.

Ik zou het jammer vinden als ik alleen moet gaan. 

 

Reputatie 4
Badge +9

Hey allemaal,

 

Ik ben nieuw in deze community!

Zo jammer dat ik dit nu pas lees van Paaspop.

Maar goed nog genoeg festivals die eraan komen… 

Ik ben zelf echt een festival en concert fan…mensen die dus nog iemand zoeken of die komende maanden eens iets leuks willen doen . Let me know! Ik kan ook hier een lijstje sturen van concerten waar ik graag heen wil en waar nog tickets beschikbaar voor zijn.

Ik zou het jammer vinden als ik alleen moet gaan. 

 

Personaliseerbare tickets zijn er nu nog op ticketswap, 170~ euro, ik betaalde 225 euro dus je hebt daarmee nog veel meer geluk haha..

Wat betreft concerten, same.. Ik ging laatst naar 2, binnekort naar 2.. geld = weg met deze prijzen haha

Badge

Hey allemaal,

 

Ik ben nieuw in deze community!

Zo jammer dat ik dit nu pas lees van Paaspop.

Maar goed nog genoeg festivals die eraan komen… 

Ik ben zelf echt een festival en concert fan…mensen die dus nog iemand zoeken of die komende maanden eens iets leuks willen doen . Let me know! Ik kan ook hier een lijstje sturen van concerten waar ik graag heen wil en waar nog tickets beschikbaar voor zijn.

Ik zou het jammer vinden als ik alleen moet gaan. 

 

Personaliseerbare tickets zijn er nu nog op ticketswap, 170~ euro, ik betaalde 225 euro dus je hebt daarmee nog veel meer geluk haha..

Wat betreft concerten, same.. Ik ging laatst naar 2, binnekort naar 2.. geld = weg met deze prijzen haha

Hihi thanks voor je snelle reactie!

 

Ja…het klinkt misschien gek. Ik kan wel het geld missen maar ken echt weinig mensen die naar dezelfde concerten willen als mij. Dus echt fijn dat hier ook muziek fans zitten. 

Reputatie 4
Badge +9

Hey allemaal,

 

Ik ben nieuw in deze community!

Zo jammer dat ik dit nu pas lees van Paaspop.

Maar goed nog genoeg festivals die eraan komen… 

Ik ben zelf echt een festival en concert fan…mensen die dus nog iemand zoeken of die komende maanden eens iets leuks willen doen . Let me know! Ik kan ook hier een lijstje sturen van concerten waar ik graag heen wil en waar nog tickets beschikbaar voor zijn.

Ik zou het jammer vinden als ik alleen moet gaan. 

 

Personaliseerbare tickets zijn er nu nog op ticketswap, 170~ euro, ik betaalde 225 euro dus je hebt daarmee nog veel meer geluk haha..

Wat betreft concerten, same.. Ik ging laatst naar 2, binnekort naar 2.. geld = weg met deze prijzen haha

Hihi thanks voor je snelle reactie!

 

Ja…het klinkt misschien gek. Ik kan wel het geld missen maar ken echt weinig mensen die naar dezelfde concerten willen als mij. Dus echt fijn dat hier ook muziek fans zitten. 

Ik ben pas sinds vorig jaar september naar een van mn eerste concerten (op Groots met n zachte G na dan, sinds klein al) gegaan, sindsdien is het een uitweg van mijn leven geworden haha..

Wat betreft geld, ik heb al 2 jaar alles ervoor over dankzij corona om letterlijk en figuurlijk stress van het leven weg te festivallen.. dus same..

Badge

Hey allemaal,

 

Ik ben nieuw in deze community!

Zo jammer dat ik dit nu pas lees van Paaspop.

Maar goed nog genoeg festivals die eraan komen… 

Ik ben zelf echt een festival en concert fan…mensen die dus nog iemand zoeken of die komende maanden eens iets leuks willen doen . Let me know! Ik kan ook hier een lijstje sturen van concerten waar ik graag heen wil en waar nog tickets beschikbaar voor zijn.

Ik zou het jammer vinden als ik alleen moet gaan. 

 

Personaliseerbare tickets zijn er nu nog op ticketswap, 170~ euro, ik betaalde 225 euro dus je hebt daarmee nog veel meer geluk haha..

Wat betreft concerten, same.. Ik ging laatst naar 2, binnekort naar 2.. geld = weg met deze prijzen haha

Hihi thanks voor je snelle reactie!

 

Ja…het klinkt misschien gek. Ik kan wel het geld missen maar ken echt weinig mensen die naar dezelfde concerten willen als mij. Dus echt fijn dat hier ook muziek fans zitten. 

Ik ben pas sinds vorig jaar september naar een van mn eerste concerten (op Groots met n zachte G na dan, sinds klein al) gegaan, sindsdien is het een uitweg van mijn leven geworden haha..

Wat betreft geld, ik heb al 2 jaar alles ervoor over dankzij corona om letterlijk en figuurlijk stress van het leven weg te festivallen.. dus same..

Muziek is voor mij het mooiste wat er is.

Ik heb een hele lijst aan festivals en concerten die ik heb bezocht. Dat maakt verder ook niks uit. Mensen kwamen en gingen. Maar helaas nog niet mensen gevonden die als vast maatje jaren mee gingen naar concerten of festivals . Dus dit klinkt goed haha 

Reputatie 4
Badge +9

Hey allemaal,

 

Ik ben nieuw in deze community!

Zo jammer dat ik dit nu pas lees van Paaspop.

Maar goed nog genoeg festivals die eraan komen… 

Ik ben zelf echt een festival en concert fan…mensen die dus nog iemand zoeken of die komende maanden eens iets leuks willen doen . Let me know! Ik kan ook hier een lijstje sturen van concerten waar ik graag heen wil en waar nog tickets beschikbaar voor zijn.

Ik zou het jammer vinden als ik alleen moet gaan. 

 

Personaliseerbare tickets zijn er nu nog op ticketswap, 170~ euro, ik betaalde 225 euro dus je hebt daarmee nog veel meer geluk haha..

Wat betreft concerten, same.. Ik ging laatst naar 2, binnekort naar 2.. geld = weg met deze prijzen haha

Hihi thanks voor je snelle reactie!

 

Ja…het klinkt misschien gek. Ik kan wel het geld missen maar ken echt weinig mensen die naar dezelfde concerten willen als mij. Dus echt fijn dat hier ook muziek fans zitten. 

Ik ben pas sinds vorig jaar september naar een van mn eerste concerten (op Groots met n zachte G na dan, sinds klein al) gegaan, sindsdien is het een uitweg van mijn leven geworden haha..

Wat betreft geld, ik heb al 2 jaar alles ervoor over dankzij corona om letterlijk en figuurlijk stress van het leven weg te festivallen.. dus same..

Muziek is voor mij het mooiste wat er is.

Ik heb een hele lijst aan festivals en concerten die ik heb bezocht. Dat maakt verder ook niks uit. Mensen kwamen en gingen. Maar helaas nog niet mensen gevonden die als vast maatje jaren mee gingen naar concerten of festivals . Dus dit klinkt goed haha 

Same, ik heb nog steeds geen favoriete genre ontdekt maar ik ben altijd wel fan van goede bass muziek, dus niet van die rustige of snelle nummers, maar bijv rock, metal, liedjes van artiesten zoals NF, hardstyle, early hardcore (niet die piepjeskicks) en andere genres zoals oud hollands enz..

 

Alleen heb echt weinig met die artiesten van tegenwoordig

Badge

Hoi, ik ben Mitchel 24 jaar. Ben opzoek naar een Festival maatje die mee gaat naar veel festivals. Veel vrienden van mij kunnen niet of het is weer eens teduur.

Badge

Hey @MittaMouse ik ben hier ook naar op zoek! 

Badge

Zou je je social media willen door sturen voor meer gesprek over festival maatjes zijn!