Femke 20 omgeving Arnhem

  • 6 March 2023
  • 4 reacties
  • 261 × bekeken

Badge

Hoi, ik ben Femke ik ben 20 jaar oud. Van de zomer ben ik verhuisd naar Arnhem voor mijn studie. Ik wil graag sociale contacten opbouwen en leuke dingen gaan doen. Ik kan best wel ongemakkelijk en verlegen zijn, dus het is voor mij moeilijk om vrienden te maken. Maar als ik je eenmaal ken dan wordt dat een stuk minder. 

Verder speel ik volleybal en hou ik van sporten, kunst, cultuur en films/series kijken. Zelf teken/schilder ik ook. Ik vind het ook leuk om nieuwe dingen te proberen, dus ik sta eigenlijk overal open voor. Natuulijk is een terrasje pakken en kletsen altijd leuk. Mijn muzieksmaak is vooral Pop, indie pop/rock en een beetje rap. Ik ben vooral opzoek naar mensen waarmee ik een goede vriendschap mee kan opbouwen.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hoi Femke.Je bent zeker niet de enige die het lastig vind om anderen te leren kennen.  Ik herken mezelf erin . Ik houd ook van sport en gezelligheid.

Je kan mij altijd een dm sturen

Reputatie 5
Badge +5

Ha Femke! Welkom bij Join Us. Leuk dat je je even voorstelt!

Ik kan mezelf herkennen in het ongemakkelijke wat je omschrijft, daar heb ik zelf ook nog wel eens een handje van. Goed dat je in ieder geval de stap hebt genomen om dit te plaatsen.

Ik woon zelf in de buurt van Nijmegen, dus dat is niet al te ver. Mocht je in contact willen komen, dan mag je me altijd een PM sturen.

 

Badge

Hi Femke,

Ik herken wel wat je zegt over moeilijk vrienden maken. Zelf kan ik ook nogal ongemakkelijk zijn, dus dat komt goed uit haha. Lijkt me leuk om je te leren kennen! Ik kom zelf ook uit omgeving Arnhem.

Badge

Hee Femke, woon zelf ook in omgeving Arnhem en studeer ook aan de HAN en lijkt me leuk om eens te meeten of kletsen :)