Even voorstellen, Marissa

  • 2 May 2023
  • 11 reacties
  • 225 × bekeken

Badge

Hoi,

Mijn naam is Marissa, ik ben 28 jaar en woon in Land van Cuijk (Noord-oost Brabant). Ik ga werken voor JoinUs online, en start nu met mijn eerste project. Leuk om hier ook rond te kijken en wie weet ook nog wat leuke nieuwe contacten tegen te komen.

Ik heb mijn diploma Social Work (Culturele en Maatschappelijke Vorming) en werkervaring als activiteitenbegeleider en in het jongerenwerk. Naast voor JoinUs werk ik momenteel ook op een BSO hier in de buurt. Verder doe ik aan roeien en coach daar ook de jeugd. Ik ben ook graag creatief bezig met tekenen en fotografie. Ik ben niet echt een gamer, maar altijd in voor een praatje of leuke dingen doen! 

Groetjes Marissa 😄

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Maris :) van harte welkom:) 

 

Wat zijn je hobby's? 

Badge

Dankje! ;) Mijn hobbys zijn dus roeien, tekenen, fotografie, wandelen (met de hond), glutenvrije taarten bakken, lezen, muziek, enz. Ik ga er ook graag op uit met familie of vrienden en houd wel van festivals.

Reputatie 6
Badge +11

Leuk :) wat voor festivals ga je graag naar toe en wat fotografeer je graag?

Badge

Ik ga nog niet zo vaak naar festivals als ik misschien best zou willen, vorig jaar Paaspop was het laatste grote festival waar ik was. Vind wel allerlei festvivals leuk, vooral pop/rock genre. Ook kleinere festivals met (gratis) live-muziek zoals Nijmeegse vierdaagsefeesten, bedrijdingsfestivals enz vind ik heel leuk!

 

Fotografie doe ik ook vooral bij roeien, werk, vrienden, dieren en rondom huis ;)

Badge

@Nick En wat zijn jouw hobbys? 

Reputatie 5
Badge +5

Ha Marissa, welkom!

Badge

Hey Marissa, 

Welkom! Wat leuk ik ben van dezelfde leeftijd uit dezelfde omgeving. Wat motiveert je om voor JoinUs te werken? :) 

 

 

 

Badge

Hey Marissa, 

Welkom! Wat leuk ik ben van dezelfde leeftijd uit dezelfde omgeving. Wat motiveert je om voor JoinUs te werken? :) 

 

Heey Tayyyy,

Leuk om te horen! Zelf sta ik ook altijd open voor nieuwe contacten/ vriendschappen en af en toe wat leuks doen, ik had hier alweer even niet gekeken, maar je mag altijd een berichtje sturen.

Ik heb ervaring opgedaan in het jongerenwerk en werd zo bekend met JoinUs. Ik vind het erg inspirerend en mooi wat JoinUs doet! Het zou ook wel wat voor mij geweest zijn ;). Ik heb mijn Bachelor of Social work gehaald, ervaring opgedaan en vind het nu ook super om zo ook wat te kunnen betekenen voor andere jongeren! 

Groetjes!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Wat leuk dat je een beetje in dezelfde richting als mij werkt, Marissa!

Ik werk ook in de richting van de BSO, het diverse en grote werkveld van Pedagogisch Werk althans (Onderwijsassistente) .

Later in mijn loopbaan hoop ik meer richting het werken met jongeren te gaan, maar dan als docent zijnde (Engels docent Tweedegraads).

Ik las dat je graag leest, bakt en creatief bezig bent.

Wat lees, bak en teken je zoal graag?

Hoe ervaar je je werk op de BSO? Is het een beetje een leuke BSO? Ik denk dat je daar ook je ei kwijt kan betreft activiteiten aandragen, kijkend naar het feit dat je je bezig houdt met creatieve dingen, fotografie, bakken en werkervaring hebt als activiteitenbegeleider natuurlijk.

Badge

Wat leuk dat je een beetje in dezelfde richting als mij werkt, Marissa!

Ik werk ook een beetje in de richting van de BSO, het diverse en grote werkveld van Pedagogisch Werk althans.

Later in mijn loopbaan hoop ik ook meer richting het werken met jongeren te gaan, maar dan als docent zijnde (Engels docent Tweedegraads).

Ik las dat je graag leest, bakt en creatief bezig bent.

Wat lees, bak en teken je zoal graag?

Hoe ervaar je je werk op de BSO? Is het een beetje een leuke BSO? Ik denk dat je daar ook je ei kwijt kan betreft activiteiten aandragen, kijkend naar het feit dat je je bezig houdt met creatieve dingen, fotografie, bakken en werkervaring hebt als activiteitenbegeleider natuurlijk.

 

Heey,

Leuk, in welke regio werk je? En studeer je nog zegmaar?

Ik lees het liefst leuke/spannende Thrillers zoals van Esther Verhoef. Ik bak als er hier iemand jarig is vaak glutenvrije taarten want ik heb een glutenintolerantie. En ik teken ook vanalles en nogwat, vind het surrealisme altijd wel inspirerend. En jij?

De BSO bevalt voor nu wel, al is t wel chaos omdat we samen met de school in verbouwing zitten. In de toekomst wil ik toch wel meer, meer zoals het begeleiden wat ik nu ook bij JoinUs online doe, in combi met mn bso baantje is dat voor nu prima. Hoe bevalt het bij jou?

 

Groetjes!

 

 

 


Reputatie 7
Badge +9

Wat leuk dat je een beetje in dezelfde richting als mij werkt, Marissa!

Ik werk ook een beetje in de richting van de BSO, het diverse en grote werkveld van Pedagogisch Werk althans.

Later in mijn loopbaan hoop ik ook meer richting het werken met jongeren te gaan, maar dan als docent zijnde (Engels docent Tweedegraads).

Ik las dat je graag leest, bakt en creatief bezig bent.

Wat lees, bak en teken je zoal graag?

Hoe ervaar je je werk op de BSO? Is het een beetje een leuke BSO? Ik denk dat je daar ook je ei kwijt kan betreft activiteiten aandragen, kijkend naar het feit dat je je bezig houdt met creatieve dingen, fotografie, bakken en werkervaring hebt als activiteitenbegeleider natuurlijk.

 

Heey,

Leuk, in welke regio werk je? En studeer je nog zegmaar?

Ik lees het liefst leuke/spannende Thrillers zoals van Esther Verhoef. Ik bak als er hier iemand jarig is vaak glutenvrije taarten want ik heb een glutenintolerantie. En ik teken ook vanalles en nogwat, vind het surrealisme altijd wel inspirerend. En jij?

De BSO bevalt voor nu wel, al is t wel chaos omdat we samen met de school in verbouwing zitten. In de toekomst wil ik toch wel meer, meer zoals het begeleiden wat ik nu ook bij JoinUs online doe, in combi met mn bso baantje is dat voor nu prima. Hoe bevalt het bij jou?

 

Groetjes!

 

 

 

 

Ik werk in regio Midden en omgeving en ik studeer (nu) niet meer. Ik ben nog niet zo lang geleden afgestudeerd als Onderwijsassistente en kwam daarna in een periode terecht van 7 maanden werkloosheid. Ik had nog nooit echt een baan gehad dus dat kwam toen allemaal rauw op mijn dak. Gelukkig was er een plek die mij dit jaar desondanks dat de vacature waarnaar ik origineel had gesolliciteerd die al vervult was, aannam. Maar daarnaast blijf ik door solliciteren want deze baan is helaas niet voor vast. Als ik weer een studie ga en kan oppakken financieel gezien ga ik voor een Leraarondersteuner opleiding gevolgd door een lerarenopleiding. Maakt mij niet uit hoe ik er kom of het nou links of rechtsom is, ik ga ervoor al moet ik er, kijkend welke loopbaan ik heb, kei en keihard voor knokken.

 

Leuk! Lijkt me wel lastig met die glutenintolerantie Betreft tekenstijlen vind ik alles wel leuk. Ikzelf deed aan tekenen maar nu doe ik dat eigenlijk te weinig. Bakken en koken kan bij mij ook wat meer. Betreft lezen lees ik graag spannende boeken, fantasy; high, duistere en historische, manga, graphic novels. Mijn boekenkasten barsten zowat uit hun voegen met wat ik allemaal wel niet op de planken heb liggen haha.

 

De chaos van dat in combinatie met een schoolverbouwing snap ik wel. Heb het zelf ook ervaren toen ik nog stages liep. Dat of Covid zat toen nog in de weg waardoor ik een stage vroeg heb moeten afbreken om vervolgens snel een nieuwe te moeten zoeken. Jammer dat het zoveel chaos met zich meebrengt en dat snap ik, mooie doelstelling!

 

Mijn werk nu is, hoe zal ik het zeggen. Oké en te doen op het moment, ik kan mij wat verder ontwikkelen. De uren en dagen zijn voor mijn doen echt te weinig, ik ben niet bepaald enorm productief op een dag maar zou dit wel willen zijn door meerdere uren en dagen te hebben, de salarisschaal met mijn opgedane ervaring nu is begrijpelijk en ik heb ontzettend veel te maken met kinderen met vrij heftige gedragsproblemen wat ik soms nogal lastig vind maar wel goed mee weet om te gaan. Als ze bijvoorbeeld niet willen luisteren, dan heb ik het over zich zeer hevig verzetten en tegenstribbelen, wanneer ik heel duidelijk zeg dat we terug naar de klas gaan schakel ik hulp in want ik kan die kinderen niet bepaald dragen en heb niet echt zin om ze de klas in te sleuren wat ook helemaal niet de bedoeling is.

Mijn wens zou zijn om een tijdelijke naar vaste baan te vinden, meerdere uren. Dat of het combineren met het BSO gedeelte. Vanuit daaruit dus naar die opleiding tot Leraarondersteuner gaan (trede hoger dan Onderwijsassistent) en vanuit die kant naar een lerarenopleiding als Engels docente. Pas daarna stop ik met studeren.

 

Warme groetjes!