Anouk 18 omgeving Best

  • 20 February 2023
  • 6 reacties
  • 352 × bekeken

Hiii, mijn naam is Anouk en ben 18 jaar. ik woon in best (ligt in de buurt van Eindhoven). ik ben opzoek naar leuk vriendinnen/ vrienden waarmee ik leuke dingen kan doen, zoals terrasje pakken, festivalletjes knallen, op stap gaan, noem het maar op!

Vind je dit ook leuk, stuur dan gerust een berichtje 😊

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hee, Lijkt mij wel gezellig! Ik woon zelf dit jaar nog in Boxtel, 1 stationnetje verderop :)

Ook al ben ik niet de makkelijkste persoon om altijd mee om te gaan (autisme, flink verleden, niet genoeg positieviteit gehad) ben ik volgens vele wel erg gezellig als het moment erop uitpakt, dus heb ik zelf tijdje geleden besloten om naar feesten te gaan, zoals Back to the 90’s, HardFest enz. :)

Reputatie 1
Badge +1

Hey anouk ik woon in eindhoven ligt er naast

ik stuur je morgen een berichtje

Badge

Heyy Anouk,

 

Ik woon niet helemaal in de buurt van best (breda) maar het is ook niet een hele wereldreis van elkaar, en voor een festivalletje of iets ben ik altijd in ;)

Badge

Hey!

Ik woon ook niet in de buurt maar ik vind het ook geen probleem om naar Eindhoven te reizen haha. Ik ben altijd in voor een een feestje of gezelligheid.

Reputatie 3
Badge +5

Hey Anouk, 

Wat een leuk berichtje heb je erop gezet. 

Badge

Hey Anouk,

Kom zelf uit Eindhoven. Maar lijkt me leuk om een keer iets leuks te doen