Anna 19 jaar omgeving Limburg.

  • 29 November 2021
  • 14 reacties
  • 213 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi! Ik ben Anna, 19 jaar en kom uit Limburg. 
ik heb me hier aangemeld eigenlijk om dezelfde reden als iedereen, dus die hoef ik niet meer uit te leggen denk ik. 
Uiteraard hoop ik leuke contacten te leggen op deze manier :)

Ik zit op dit moment in mijn laatste jaar van de MBO opleiding juridisch en hoop volgend jaar te kunnen beginnen met de opleiding Toegepaste Psychologie op het HBO. 
 

Veel hobbies heb ik niet. Sinds mijn 7e doe ik intensief aan hiphop waar ik ook wedstrijden in dans. 

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen.. als je vragen hebt hoor ik ze graag! :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Anna, goed dat je je hebt aangemeld! Er was hier nog iemand die aan hiphop doet, ik weet niet meer wie het was. Waarom heb je Stitch van Lilo en Stitch als plaatje gekozen?

Reputatie 3
Badge +3

Oh gezellig! Misschien dat ik diegene nog tegen kom :)

Stitch heb ik gewoon gekozen omdat ik vroeger altijd naar de serie en films keek en hem gewoon leuk vind 

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Anna! :)

 

Het lijkt me best een grote switch van juridisch naar toegepaste psychologie, vanwaar deze switch?

Reputatie 3
Badge +3

Dankjewel! 
 

Klopt, het is inderdaad wel een redelijk switch. Ik wist in de derde klas op de middelbare wel al dat ik psychologie wilde studeren en omdat er geen voor opleiding voor bestaat op het MBO, moest ik wel iets anders kiezen. En juridisch is natuurlijk nooit verkeerd om wat kennis over te hebben. :)

Reputatie 6
Badge +9

Aah, wist niet dat er op het MBO geen psychologie gerichte opleiding was 🙈 Wel knap eigenlijk dat je in de derde al wel wist wat je wilde gaan doen, of iig de richting wist waar je op wou gaan. Maar dat is zeker waar, altijd handig om wat juridische kennis te hebben! Vind je die opleiding ook wel leuk? Of is het echt alleen maar zodat je door kunt gaan naar het HBO voor toegepaste psychologie?

Reputatie 3
Badge +3

Juridisch is nu inderdaad puur om naar het HBO te komen, maar ik vind het in principe wel interessant. Nu vind ik strafrecht wel leuker dan procesrecht, maar het kan er allemaal mee door hahah

Wat voor opleiding of werk doe jij?

Welkom Anna! 

 

Fijn dat je deze community gevonden hebt! 😊

Wat een enorme switch ga jij volgend jaar maken maar zo te lezen ben je er echt al helemaal klaar voor! 👌  

Ik hoop dat je via deze community leuke contacten op mag doen!

Wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd, naast dansen? Je danst trouwens echt al super lang zeg, echt tof! 👍 En naar wat voor muziek luister je graag? (Of is dat een gekke vraag, omdat je aan hiphop dansen doet?)

Reputatie 3
Badge +3

Veel andere dingen doe ik niet echt in mijn vrije tijd om eerlijk te zijn 😂

Ik dans 3x in de week (normaal gezien, als corona dat toelaat…) en ben druk met school. 
 

Een favoriete muziek genre heb ik niet echt. Ik luister rock, pop, rap en alles er tussen in en buiten :) als ik de muziek leuk vind, luister ik het! Ik heb wel ‘stiekem’ favorieten artiesten uiteraard :)

Heb jij specifieke muziek die je leuk vind?

Veel andere dingen doe ik niet echt in mijn vrije tijd om eerlijk te zijn 😂

Ik dans 3x in de week (normaal gezien, als corona dat toelaat…) en ben druk met school. 
 

Een favoriete muziek genre heb ik niet echt. Ik luister rock, pop, rap en alles er tussen in en buiten :) als ik de muziek leuk vind, luister ik het! Ik heb wel ‘stiekem’ favorieten artiesten uiteraard :)

Heb jij specifieke muziek die je leuk vind?

Haha nouja je moet er natuurlijk ook de tijd voor hebben! 3x in de week dansen en school nog tussendoor pfffffft 🙈 ik vind het knap dat je zo alle ballen omhoog kunt houden! 

Dans je met hiphop alleen of juist met een groep? Wel echt balen dat je inderdaad nu dan met al die maatregelen zit, de ene keer wel mogen dansen en de andere keer niet.. kan me voorstellen dat je uitlaatklep dan ook een beetje wegvalt.

Haha oke, lekker een allround-muziek-luisteraar dus 😉 ik luister ook naar van alles, maar m'n voorkeur gaat wel uit naar rock/metal. Linkin Park en dat soort bands zegmaar 🙈

Reputatie 6
Badge +9

Juridisch is nu inderdaad puur om naar het HBO te komen, maar ik vind het in principe wel interessant. Nu vind ik strafrecht wel leuker dan procesrecht, maar het kan er allemaal mee door hahah

Wat voor opleiding of werk doe jij?

Mooi dat je het wel interessant vindt! Anders zou het ook allemaal zo saai zijn en lang duren om je als het ware door de opleiding heen te worstelen. En wie weet heb je er later nog wat aan :)

Ik studeer farmacie, ben een poging aan het doen om dit collegejaar mijn bachelor af te ronden, hopen dat het lukt 😅

Reputatie 3
Badge +3

Veel andere dingen doe ik niet echt in mijn vrije tijd om eerlijk te zijn 😂

Ik dans 3x in de week (normaal gezien, als corona dat toelaat…) en ben druk met school. 
 

Een favoriete muziek genre heb ik niet echt. Ik luister rock, pop, rap en alles er tussen in en buiten :) als ik de muziek leuk vind, luister ik het! Ik heb wel ‘stiekem’ favorieten artiesten uiteraard :)

Heb jij specifieke muziek die je leuk vind?

Haha nouja je moet er natuurlijk ook de tijd voor hebben! 3x in de week dansen en school nog tussendoor pfffffft 🙈 ik vind het knap dat je zo alle ballen omhoog kunt houden! 

Dans je met hiphop alleen of juist met een groep? Wel echt balen dat je inderdaad nu dan met al die maatregelen zit, de ene keer wel mogen dansen en de andere keer niet.. kan me voorstellen dat je uitlaatklep dan ook een beetje wegvalt.

Haha oke, lekker een allround-muziek-luisteraar dus 😉 ik luister ook naar van alles, maar m'n voorkeur gaat wel uit naar rock/metal. Linkin Park en dat soort bands zegmaar 🙈

Ja het is soms een beetje lastig om alles gedaan te krijgen🙈

Ik dans in een team waar we wedstrijden mee gaan doen wanneer het weer mag en ik volg gewoon reguliere lessen:)

Dansen is inderdaad wel echt een uitlaatklep dus het is inderdaad wel echt frustrerend dat dit nu steeds weer wegvalt ja..

 

Oehh linkin park ja die ken ik wel! Luister ze niet echt veel maar zijn wel goed!

Reputatie 3
Badge +3

Juridisch is nu inderdaad puur om naar het HBO te komen, maar ik vind het in principe wel interessant. Nu vind ik strafrecht wel leuker dan procesrecht, maar het kan er allemaal mee door hahah

Wat voor opleiding of werk doe jij?

Mooi dat je het wel interessant vindt! Anders zou het ook allemaal zo saai zijn en lang duren om je als het ware door de opleiding heen te worstelen. En wie weet heb je er later nog wat aan :)

Ik studeer farmacie, ben een poging aan het doen om dit collegejaar mijn bachelor af te ronden, hopen dat het lukt 😅

Dat lijkt me ook een hele interessante opleiding! Ik weet zeker dat het je gaat lukken om je bachelor af te ronden dit collegejaar! Als je het echt wilt lukt het altijd :)

Reputatie 6
Badge +9

Dat lijkt me ook een hele interessante opleiding! Ik weet zeker dat het je gaat lukken om je bachelor af te ronden dit collegejaar! Als je het echt wilt lukt het altijd :)

Aww lief, dankjewel! Maar moet goed komen inderdaad! :)

 

@xannaaavl 

Wat een spannende opleiding doe je zeg haha!

 

Ik hoop ook nieuwe contacten op te doen, ben net nieuw hier. Dus wacht het even af. 

Veel succes met je opleiding!

 

Groetjes Linda