Amber 23 omgeving Utrecht

  • 3 March 2023
  • 7 reacties
  • 333 × bekeken

Reputatie 4
Badge +8

Heey denk zal mezelf nog een keer voorstellen omdat ik nja merk dat ik toch vooral in de avond mezelf steeds eenzaamer begin te voelen en weer de mensen begin te missen waarmee ik vroeger om ging en me daardoor nja best wel weer slecht begin te voelen eigelijk en bij de meeste mensen heb ik vaak het gevoel alsof alles van mijn kant moest komen wie herkent zich daarin ?

 

Ik ben amber 23 jaar. Ik woon in utrecht. Ik ga niet met heel veel mensen om en zou graag met wat meer mensen om willen gaan :)
Ik werk als catering medewerker 24 uur per week.
Mijn hobbys zijn vooral naar concerten gaan dagjes weg gaan ik hou heel erg veel van series kijken en pokemon kaarten verzamelen en mineralen verzameling.
Vroeger ging ik best met wat mensen ommaar de meeste zijn allemaal weg gegaan of het moest allemaal van mijn kant komen ik hoop dat ik hier mensen leer kennen die een beetje bij mij in de buurt wonen of gewoon mensen om mee te appen stuur mij maar een berichtje als je wilt kletsen


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Amber,

 

Wat vervelend dat jij eenzaam voelt en dat contact stuk loopt, omdat jij alleen contact moest zoeken met andere.

Ja dat herken ik mij zelf ook wel erg in. Waar contact stuk loopt dat andere geen contact meer zoeken.

Hopelijk vind je hier mensen waar je een band mee kan creëren, die dan ook zelf berichten naar jouw willen sturen.

 

Ik ben Yannick 21 jaar. Woon in Uithoorn.

Misschien kunnen wij wel contact met elkaar hebben.

Mocht je zin hebben in een gesprek te gaan met mij en kijken hoe het verder loopt.

Welke concerten ga je allemaal naar toe?

 

Groetjes,

Yannick

 

Ik heb even je titel aangepast zodat mensen weten welke omgeving.

 

Reputatie 4
Badge +8

Heey @Avatar Tano  je mag mij een prive berichtje sturen als je wilt dit zijn de concerten van mij dit jaar 

 

Concerten dit jaar

28 januari the dirty dadfies
25 febuari 90`s party
5 april girl in red
9 april nick en simon
22 april the tribute battel of the bands ziggo dome
27 april koningsdag
3 mei blue october
5 mei bevrijdings festival
13 mei tribute zoetemeer
26 mei froukje
17 & 18 juni central park
12 november suzan en freek

Reputatie 5
Badge +7

Hi Amber. Volgens mij hebben wij wel eens eerder contact gehad. Maar het lijkt mij leuk om dat weer op te bouwen. Want ik herken mij heel erg in je oproep. 

 

Laat maar weten of je dat ziet zitten

Badge

Hoi amber, 

Ik herken mij wel in wat jij zegt. Dat alles van jou kant moet komen. Ik heb ook contact verloren met vrienden van vroeger. Daardoor voel ik mij best vaak eenzaam en mis ik sociale contacten. Maar ook gewoon de kleine dingen, zoals met iemand kletsen over van alles. 
 

wat voor series kijk jij? Misschien kunnen we wel een keer afspreken als we wat gemeen hebben. Ik kijk op dit moment vooral youtube, maar ik vind detective/mysterie heel leuk. Letterlijk elke sherlock serie/film (elementary is mijn favoriet). Jane the Virgin en Fleabag vond ik ook heel erg leuk. Animatie, zoals Avatar: the last airbender kijk ik ook. 
 

Ik probeer nog tickets te scoren voor girl in red, maar ik denk niet dat het gaat lukken 😅. 
 

Ik heet femke en ik ben 20 jaar. Ik woon in Arnhem, maar ik vind het niet erg om naar Utrecht te gaan. 

 

Reputatie 4
Badge +8

Heey @Femke_1234  leuk dat je reageerd !

Ik hou ook erg veel van avatar heb ik in de bioscoop gezien 

Jammer van girl in red als ik je eerder had gekent hadden we samen kunnen gaan haha want had steeds 1 kaartje over maar ga nu met @Jens 😄 

Hou anders ticketswap in de gaten worden veel kaartjes verkocht welicht kan ik je er wel mee helpen :)

Reputatie 2
Badge +2

Hey Amber,

wat vervelend dat je je eenzaam voelt. Ik herken me ook wel een beetje in jouw situ.

Ik ben hier ook om nieuwe contacten op te bouwen. Misschien kunnen wij wel contact hebben?

Je bent vrij om me een berichtje te sturen, wie weet hoe het loopt!

 

Reputatie 4
Badge +8

Heey @Alyscaro  sorry zag je berichtje nu pas