struggle op welke gender je valt

  • 27 October 2023
  • 8 reacties
  • 234 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zijn er meerdere jongeren die strugglen op welke gender ze vallen want weet niet op wie of welke gender ik val en probeer het uit te zoeken maa kom er nie uit


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

komt vanzelf :) neem de tijd. bij mij heeft het ook wel tijdje geduurd voordat ik accepteerde dat ik op jongens val.

komt vanzelf :) neem de tijd. bij mij heeft het ook wel tijdje geduurd voordat ik accepteerde dat ik op jongens val.

Oh oke uhm zou ik je mogen leren kennen en misschien kunnen we gewoon praten en misschien helpt het me met uitzoeken want ik weet het echt niet van qua welk gender ik op val en zo kunnen we ook elkaar leren kennen toch ? Als je dat wil en fijn vind

Reputatie 7
Badge +14

Al doende leert men, wellicht dat je wat ervaring kan op doen? Zelf ben ik biseksueel, dat heb ik ook ontdekt door dingen te proberen.

Al doende leert men, wellicht dat je wat ervaring kan op doen? Zelf ben ik biseksueel, dat heb ik ook ontdekt door dingen te proberen.

Kijk ik wil best wel da doen maa heb nog nie echt iemand gevonden die da ook zou willen maa goe

Reputatie 4
Badge +3

komt vanzelf :) neem de tijd. bij mij heeft het ook wel tijdje geduurd voordat ik accepteerde dat ik op jongens val.

Oh oke uhm zou ik je mogen leren kennen en misschien kunnen we gewoon praten en misschien helpt het me met uitzoeken want ik weet het echt niet van qua welk gender ik op val en zo kunnen we ook elkaar leren kennen toch ? Als je dat wil en fijn vind

stuur maar PB dan kunnen we elkaar leren kennen en misschien keer wat doen 😉

komt vanzelf :) neem de tijd. bij mij heeft het ook wel tijdje geduurd voordat ik accepteerde dat ik op jongens val.

Oh oke uhm zou ik je mogen leren kennen en misschien kunnen we gewoon praten en misschien helpt het me met uitzoeken want ik weet het echt niet van qua welk gender ik op val en zo kunnen we ook elkaar leren kennen toch ? Als je dat wil en fijn vind

stuur maar PB dan kunnen we elkaar leren kennen en misschien keer wat doen 😉

Heb je gestuurd

Reputatie 2
Badge +3

Neem  de tijd om jezelf te ontdekken op welk Gender je valt.

 

Probeer dingen uit en wie weet heb je je antwoord :)

Neem  de tijd om jezelf te ontdekken op welk Gender je valt.

 

Probeer dingen uit en wie weet heb je je antwoord :)

Ik denk dat ik op beide val maar weet het niet zeker

Reageer