Skip to main content

Seksualiteit

• July 13, 2026
  • 3 reacties
  • 94 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Ik vind seksualiteit een lastig onderwerp. Sommige uit omstreken zijn al zo ervaren en hebben allemaal leuke avondjes en voel me daarin een soort alleen? Geen idee of dat uperhaubt mogelijk is om je daarin alleen te voelen. Ik merk dat er ook bij sommige een heel taboe erop zit om erover te praten, dat maakt het enig sinds lastig. Begrijp me niet verkeerd ik zit er niet om te vragen maar toch is er iets waardoor ik er mee zit.

is zoiets normaal en hoe pak je dit het beste aan? Iemand die dit herkend?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • July 13, 2026

Ik vind seksualiteit een lastig onderwerp. Sommige uit omstreken zijn al zo ervaren en hebben allemaal leuke avondjes en voel me daarin een soort alleen? Geen idee of dat uperhaubt mogelijk is om je daarin alleen te voelen. Ik merk dat er ook bij sommige een heel taboe erop zit om erover te praten, dat maakt het enig sinds lastig. Begrijp me niet verkeerd ik zit er niet om te vragen maar toch is er iets waardoor ik er mee zit.

Uh geen idee of dat zou kunnen maar ik heb zelf helemaal geen ervaring met dat en ben nog single en heb het nog nooit gedaan met iemand maar zou wel willen alleen ik weet niet of dat ooit gaat gebeuren en ja ik voel me daar soms ook alleen in en idk of dat echt kan wat je beschrijft want nogmaals heb er geen verstand van misschien weet iemand anders dit wel 

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • July 13, 2026

komt vanzelf! vooral niet gaan zoeken want dan tref je de verkeerde. spreek helaas uit ervaring

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • July 13, 2026

@Zandydruid

Op het gebied ervaring met het en het erover hebben zijn er sommigen culturele dingen die spelen (zoals het uitstellen tot het huwelijk).

Daarbij is het bespreken van seks inderdaad een taboe ook gezien dit moment vaak nogal kan tegenvallen de 1ste keer qua realiteit en verwachtingen.

Betreft het verlangen er naar dat is menselijk, echter zou ik aanraden niet het te rushen en eerst een partner te vinden die dit wil en dit ook dan pas na een tijdje te doen en niet meteen.

Ik hoop je hiermee antwoord te geven op je vragen.