Problemen op school door te veel ervaring😪

  • 21 October 2023
  • 5 reacties
  • 570 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hiiiii ik ben Stella en ik ben 16 jaar oud. Ik deal nu al een tijdje met iets en dat wil ik hier even kwijt. Ookal ben ik pas 16, heb ik al heeeel veel (positieve) ervaring opgedaan met dingen zoals seks. Sinds dit schooljaar zit ik op een nieuwe school, en op de een of andere manier wist iedereen in de eerste week al wie ik ben. Ik vermoed dat iemand die mij haat van mijn vorige school heeft zitten doorvertellen wat voor gekke dingen ik in het verleden heb zitten doen😅. Normaal maakt het mij niet uit wat andere van mij weten en denken, maar nu begint het wel een beetje kut te worden. Voor mij gevoel trek ik de aandacht van de hele school. Constant wijzen mensen mij aan en fluisteren ze achter mij rug dingen om. Gelukkig zijn er ook mensen die gwoon chil doen, maar de meeste doen dus kut…
Heeft iemand hier tips over hoe ik hier beter mee om kan gaan??


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hee wat vervelend dat je dat mee maakt ik heb t vroeger ook gehad dat ik werd aangekeken of vol de aandacht trok terwijl ik niet snapte waarom mijn tip is om het gewoon te negeren en iets te doen om jezelf ervan af te sluiten mij hielp het heel erg om muziek te luisteren voor de lessen tijdens de pauzes ook zou ik er je niks van aantrekken jij kent jezelf het best dus wat andere vinden boeit niet t gaat erom wat jij vind 

Ik hoop dat dit je helpt mocht je willen praten mag je me altijd een berichtje sturen 

Ik zou het negeren en kijken of je het tegen een docent kan zeggen en vraag of ze er voor willen zorgen dat het stopt en dat je er niet velig bij voelt

Reputatie 1
Badge +2

Hee wat vervelend dat je dat mee maakt ik heb t vroeger ook gehad dat ik werd aangekeken of vol de aandacht trok terwijl ik niet snapte waarom mijn tip is om het gewoon te negeren en iets te doen om jezelf ervan af te sluiten mij hielp het heel erg om muziek te luisteren voor de lessen tijdens de pauzes ook zou ik er je niks van aantrekken jij kent jezelf het best dus wat andere vinden boeit niet t gaat erom wat jij vind 

Ik hoop dat dit je helpt mocht je willen praten mag je me altijd een berichtje sturen 

Hiii Raji echt een goed idee, ik ga het zeker uitproberen tnxxx😘

Reputatie 2
Badge +3

Geen probleem laat maar weten of t helpt

Badge

Ik heb hetzelfde met ervaring omdat het gewoon fijn voelt en leuk is om te doen maar ik ben niet gepest omdat andere het denk ik niet weten of misschien vinden ze het niet raar ofso

Reageer