Skip to main content
Sharon7
Supercharger
March 5, 2024

LGBTQ

• March 5, 2024
  • 7 reacties
  • 302 × bekeken

Hey, zijn hier ook mensen van de LGBTQ gemeenschap? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Cat
    Moderator
    March 5, 2024

Hoi @Sharon7, ja volgens mij zijn er best wel veel die behoren tot de LGBTQ+ community of het supporten. Je kan in de categorie Seksualiteit en Gender meer topics vinden van mensen die zich hier mee bezig houden.

Bijvoorbeeld: Hier is een topic van iemand die zich inzet voor deze community.

Join Us Community gaat stoppen! Je kan bij Here I Am terecht ter vervanging. Dit is een Discord community voor eenzame jongeren tussen de 16 - 30 jaar. Of je nu actief contacten zoekt of eerst alleen even mee leest, iedereen is welkom! Je vind ons op google: hereiam.nu
    EmilyVM
    Master
    March 5, 2024

heyhoi Sharon, ja ik ben lgbt onderdeel :) en er zijn er nog meer bij join us

Mijn discord is: EmilyVM.
    March 5, 2024

hoii, ik ben deel van de lgbtq

Vince
    Master
    March 5, 2024

Hey Sharon, ik behoor ook tot LGBTQ+ dus mocht je hier vragen over hebben kun je hier altijd een topic over maken in de community of de Discord server! ✨

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️
    Enthusiast
    April 1, 2024

Jazeker! Trans man here 🏳️‍⚧️

April 1, 2024

Ik accepteer iedereen hoe hij/zij/ verschillende mensen zijn en ik ben zelf niet echt van de lhgbtq ofzo maar vind wel dat iedereen zichzelf mag zijn ondanks wat diegene is

Destiny_
    Enthusiast
    April 1, 2024

zekers ben bezig met transitie naar vrouw

This is me just deal with it