gevoelens voor jongen die meisje wil worden

  • 14 September 2023
  • 3 reacties
  • 194 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik begin denk ik gevoelens te krijgen vooe iemand die nog jongen is maar die een meisje wil worden ik heb het al een paar keer over gehad met deze persoon alleen wilt diegene geen relatie omdat diegene zelf nog een jongen is hoe kan ik diegene helpen en overtuigen dat het niet echt uitmaakt van het geslacht en zijn beide bi dus ik weet niet echt wat ik moet doen ermee


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dat lijkt me lastig, helemaal omdat die ander eigenlijk zijn/haar grens aangeeft. 

 

Probeer er vooral samen veel over te praten. 

Reputatie 3
Badge +6

Hey Chris,

Zoals Diego al eerder zei, ze heeft haar grens aangegeven dat ze nog even mee wilt wachten. Dit is heel begrijpelijk omdat voor haar ook heel lastig is en eigenlijk nog waarschijnlijk in onderzoek is wat ze eigenlijk precies wilt. Natuurlijk heel lastig voor jou omdat je d'r waarschijnlijk leuk vind maar je kan helaas niks bij doen dan gewoon haar ondersteunen in de process, misschien komt het van zelf wel

Probeer haar niet al te veel pushen en gewoon de tijd geven dat ze nodig heeft is mijn advies

Hey Chris,

Zoals Diego al eerder zei, ze heeft haar grens aangegeven dat ze nog even mee wilt wachten. Dit is heel begrijpelijk omdat voor haar ook heel lastig is en eigenlijk nog waarschijnlijk in onderzoek is wat ze eigenlijk precies wilt. Natuurlijk heel lastig voor jou omdat je d'r waarschijnlijk leuk vind maar je kan helaas niks bij doen dan gewoon haar ondersteunen in de process, misschien komt het van zelf wel

Probeer haar niet al te veel pushen en gewoon de tijd geven dat ze nodig heeft is mijn advies

I know en ik geef dat ook alleen tis gwn vreemd da ik zoiets begin te voelen