Skip to main content

Hey allemaal,

Weet iemand hoe je de gender koek fatsoenlijk invult om nou precies te weten tot welke hokjes je thuis hoort. Raak namelijk iedere keer verzeild in de verschillende opties, taaltechnisch wordt het er niet makkelijker op. 

Groetjes,

Daan

Hoi ​@Daanarts, wat goed dat je hulp vraagt echter ben ik hier niet bekend mee. Wat is een genderkoek, als je dat wilt uitleggen? 😃

Google maar is, dat is eigenlijk gewoon een lijn met verschillende opties voor hoe je je voelt en uiteindelijk is alles een optelsom van verschillende hokjes

Hoi ​@Daanarts, wat goed dat je hulp vraagt echter ben ik hier niet bekend mee. Wat is een genderkoek, als je dat wilt uitleggen? 😃

de gender koek. een manier om te omschrijven of uit te leggen hoe jouw gender in elkaar zit. de genderkoek ziet er zo uit:

ik heb zelf ook een keer naar de genderkoek gekeken, maar ik merk dat deze ook nog iets te beperkend is voor mij. dat wat ik zelf voel valt niet uit te leggen met de genderkoek, want ja bijvoorbeeld hoe vul je je aantrekkingskracht in als je bijvoorbeeld alleen bij specifieke situaties dat ervaart. dat is iets waar ik ongeveer tegenaan loop. maar verder kan de genderkoek wel fijn zijn voor anderen. maar ja het kan zo zijn dat je misschien niet helemaal exact in de genderkoek past of zoiets. mensen hebben verschillende manieren om uit te leggen wat ze voelen. zelf ben ik niet veel meer met mijn gender bezig. ik zeg gewoon hoe ik gezien wil worden en daar blijf ik bij. 

Hey ​@Mace dat is een fijne reactie dankjewel. Ik denk nu ook dat ik zo misschien wel gezien wil worden.