Misschien een hele gekke vraag om hier zo op de community te stellen, wellicht dat hij misschien niet beantwoord kan worden, maar ik stel hem toch:
Waar vind ik een goede website die mij meer inzicht kan geven/schoolgebouw (liefst in de richting Midden Nederland en omgeving) omtrent Leerkrachtondersteuner (HBO versie) ?
Ik heb al enigzins gegoogeld maar kom alleen uit op de PABO versie en dat wil ik absoluut niet, ook niet omdat ik ooit hoop door te groeien naar het voortgezet onderwijs en daarbij Engels docent wanneer mogelijk.
Het gaat voornamelijk om het feit dat ik het kostenplaatje, de duur, terugkomdag en dergelijke dingen te weten kom omtrent Leerkrachtondersteuner.
Omdat ik werkende ben is deeltijd relevant voor mij.
Mochten er mensen zijn hier die al leerkrachtondersteuner zijn, zo ja waar moet ik verder op letten?
Ben nu OA maar wil verder studeren voor meer expertise en baankansen. Ik kan voor de route Leerkrachtondersteuner en Engels docent Tweedegraads gaan of Engels docent Tweedegraads (moet dan wel ff uitzoeken hoe dat dan zit met kosten/DUO, da's het belangrijkste).
Bij voorbaat hartelijk dank!